4 månader!!

Idag är Erik 4 månader! Helt otroligt hur fort det har gått, tyckte det var alldeles nyss värkarna startade och man satt i bilen till BB...
För att fira så fick han idag smaka lite mat för första gången, så jag ställde mig och gjorde palsternackspuré till min lilla plutt! Och wow vad spännande det var.. Han grimaserade en hel del men ville hela tiden ha mer så det blev verkligen en hit!
image7

Helgen blev som sagt ganska lugn, Maria och Ida var här på lördagen och vi mammor for ut till bergeforsen på bytesmarknad medans Jon var hemma med dem små.. När vi kom tillbaka tog vi en rejäl promenad och sedan lite grillning!
Igår gjorde vi väl inget speciellt alls, Jon donade på här hemma och jag tog en sväng in till mor o far men annars njöt vi bara av solskenet!

Idag har vi vart på bvc på föräldragruppen, passade på att väga lilleman och han var inte så liten längre... 7550g och 65cm lång, en riktig biff!! ;-)

Nu ska vi titta lite på tv innan vi nattar, ha det bäst!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Klart att den lille krabaten skulle gilla Palsternacka :) Å det visade ju sig på BVC resultaten med :) Tror du har grädde i dina pumpar *fniss*

Såå sööt iaf!

Vi ses senare
Kramis systra di!

2008-04-22 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0