Blev det sommar eller???

WOW vilket väder!!
Jag har redan lyckats få färg, vilket är helt otroligt då jag brukar vara likblek året om...

Igår kom Madde och Lukas hit så vi tog en promenad i solskenet och sedan ville Lukas leka lite ute så mammorna fick ta sig en fika och snacka lite strunt på uteplatsen! Vi tog även en tur till barnens hus där jag fyndade en gåstol till halva priset, så Pernilla du behöver iinte skaffa nån sån heller ;-)!!

Erik sov så himla bra igår på dan, och när kvällen kom tyckte jag att han verkade trött. Men nähä du Tji fick jag! Jon la ner honom i sängen, då börjae han skratta och jollra som bara den, inte skulle han sova heller. Så klockan var nog tio innan lilleman slocknade för natten..

Imorse fick jag vakna till något så underbart som "bebisprat", Erik låg och hade en massa olika ljud för sig och pratade med diverse nallar och sängkläder mm. Då blev mamma lycklig, kan man må bättre?!

Annars har dagen varit lugn, Jon har donat på med all möjlig renovering och jag har tagit inte mindre än tre promenader mer Erik, känns så skönt i ryggen när jag  promenerar, blir liksom mjuk...
Imorn kommer Maria och Ida hit så ska vi mammor ta en snabb tur till bytesmarknaden i bergeforsen medans Jon ska ha hand om TVÅ förhoppningsvis sovande bebisar;-)!

Blir nog en lugn och beskedlig helg, syrran bloggade lite om att hon kanske skulle titta ut och "snusa på Erik"..
Skriver väl av mig när det hänt nåt intressant!

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Du bara fyndar du :) Gåstol har snälla Kicki redan lämnat hos oss :) Så den hade ju du kunnat få låna - men trodde du hade allt redan ;)

Vi får se hur jag hinner med mig - man ska inte skriva att man inte har ngt att göra för då får man *fniss* Ev far jag med Peter & tittar på Mikaela när hon tävlar imorrn... men vi får se. Annars måste vi ses i veckan. Ja gkan typ när som helst!

Snusa på Erik från moster så länge!

Kramis systern!

2008-04-19 @ 10:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0