Grilltider!

Äntligen äntligen äntligen!!

Idag tog vi fram grillen! Stefan och Filip skulle komma förbi en sväng så jag föreslog grillning, Stefan tog med fläskkarré och jag gjorde potatisgratäng mm. GU VA GOTT!!!
Annars har det varit en ganska lugn dag i solskenet, en "familjepromenad" och en kaffe på uteplatsen bland annat. Erik har sovit massor idag, och det var skönt för gårdagen var ingen dans på rosor...

Så här började onsdagen. Jag och Erik skulle iväg och träffa mammor och barn (vi är några från föräldragruppen som träffas varje vecka) för en promenad och lunch.
Det startade bra, han somnade direkt i vagnen men sov bara en timme, så när vi väl skulle hem fick han en skrikattack som knappt gick att få stopp på.
Han somnade till slut i bilen men sov bara c:a tio min så det blev en till prom hemma.

Efter en kortaresovstund bar det iväg till radiogatan för att fira Linnéas 18-års dag!
Massor med folk och god mat! Men såklart grin från sonen, som tur var blev det bättre när "morbror" Peter tog över en stund så jag fick äta lite av mammas SMASKIGA pajer och  tårta!!! Yummy!
Sen fortsatte grinet och vi fick till slut bege oss hemåt efter många tappra försök av diverse familjemedlemmar att lugna ner sonen...
Väl hemma sov han hela natten som vanligt!


Men men det var ju trevligt att träffa alla iaf! Och Linnéa fick en toppen dag! Och massor av fina presenter.  Grattis än en gång stumpan!!!

Imorn kommer Madde och Lukas hit och hälsar på en sväng, annars blir det nog lugnt..

Skrivs snart igen!!!
See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Hehe, ja tänk vilja oanade krafter han har min gubbe på dina 2 "söner" :) Den store 4 benta som bara älskar honom ;) & nu får han även "tyst" på den lille *skratt* Få se om Jon håller måttet som "morbror" till kompis också :)

Kramis Systern!

2008-04-17 @ 09:09:27
Postat av: Anna Lindgren

haha ja de är inte lätt och vara liten=)
Bra att han kör lite med mammsen;)

kram

2008-04-17 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0