Varmt..

Sitter och tittar på sonen som leker i babygymmet, det är så in i bomben varmt hos oss, tur att vi köpte lamellerna annars hade vi blivit kokta här!

Veckan har vart lugn, var på stan med mor och systrar i tisdags ,och en grining Erik, blev inte så länge pga honom men några fynd på polarn vart det och en ny mössa och tyg till gardiner av mormor, TACK!...
På onsdagen var mammorna här  på lunch och så tog vi som vanligt en promenad. 
Igår var vi hos Maria och Ida, Jon har vart tvungen att jobba i ett par dagar och en annan klarar ju sig inte själv än (en aning less på ryggen nu) så Maria är så himla snäll och hjälper mig TACK!,

Var jättesnorig igår och trodde att det kanske var allergi, men nej, fick feber på eftermiddagen så nu är man förkyld, suck! Hoppas jag inte smittade er Maria och Ida!!... Thomas och Madde skulle egentligen kommit och grillat ikväll men det får bli en annan gång, synd då jag längtar efter min goa Lukas!!

Annars väntar jag mest på ett samtal från syster, vill att kusinen ska ta och komma fram nu och hon har inte uppdaterat bloggen idag så vad vet man ;-)!
image9



See Ya!


Kommentarer
Postat av: Prillan

Hehe, nä inte idag heller ;) Hoppas du är piggare så ni kan komma på lite middag & firande!

Ses

Kramis Sis

2008-04-26 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0