Inte så liten längre...

Ojojoj... Vad söt min nya lilla systerson är! Igår var vi och hälsade på det underbara lilla knyttet, och fick till och med vara barnvakt en liten stund. Och vilka otroligt stolta syskon, snacka om att lillkillen kommer bli väl omhändertagen av storebror och storasyster!

Helt plötsligt så är Erik inte så liten längre... Fast här hemma är han ju det så klart! Det är helt otroligt vad fort man glömmer hur små dem är, och ända är det bara några månader sedan Erik var så där pyttig..

Ja nog är det härligt iaf att få vara en sååå stolt moster till två så fantastiska pojkar och "plastmoster" till en lika fantastisk tjej! 

Imorn kommer min lilla gudson Lukas på besök med sin mamma Madde, har längtat efter honom jättemycket, det var ju så längesedan vi träffades nu.

Nu ska jag försöka slita loss maken från datorn nere, och mysa lite framför teven innan vi nattar!

Ha det bäst allihop!

image12
LillErik när han var  liten och pluppig ;-)!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Ja... när Erik kom på besök så kunde man inte tro sina ÖGON... Sååå STOOOR han vart helt plötsligt :) För bara en vecka sen när vi prommenixade så var han fortfarande lill-prinsen... men nu tror jag han få bli "stor-prinsen" ett tag framöver *ler*

Å visst ser man en liten likhet mellan kusinerna?!

Tack så mycket för alla fina presenter!

Vi ses snart - Kram systern!

2008-05-16 @ 22:58:13
Postat av: Anna Lindgren

haha vilket mysigt kort!
så söööt!

stor kram

2008-05-17 @ 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0