Springpojke!




En vecka till har gått...

I söndags fick jag fira min första morsdag! Erik hade varit så snäll och handlat filippaK kaffemuggar åt sin mamma! Vilken talangfull son man har som redan kan shoppa! ;-)
På söndagskvällen fick vi även besök av mamma Mona och Mamma Pernilla m familjer! Lilla kusin (som nu äntligen fått ett namn Wille) var på sitt första besök hos oss! Blev en mysig kväll med fika och babbel!

Annars har veckan varit lugn, igår (onsdag) var vi på "mammadejt" och hade en superskön förmiddag i solen hos Marie & William! Marie hade gjort en Otroligt god paj till lunch, Mums i magen!!! Eftersom bilen var inne för att få rutorna tonade och den andra är övningskörningsbil åt "Lillnéa" så var Maria så snäll och skjutsade oss! Tack så mycket! På kvällen bar det av till fam Nilsson/Lundström då Mikkis fyllde tio år! Spike hade sån tur att han fick åka dit ett par timmar tidigare (blev tvungen att låna deras bilbarmnstol innan) så han fick lite "quality time med "kusinerna"!

I lördags var vi på fotbollsmatch och hejade på kusin Rasmus när han spelade och vann!!  På kvällen kom min kusin Peder med sambo Catarina och dottern Zaga på besök, dem bor i Ö-vik så det var så kul att dem kom på besök, blir ju inte så ofta tyvärr!

Idag har jag vart hos sjukgymnasten och gjort autotraktion på ryggen, blev tyvärr ganska resultatlöst men skam den som ger sig så vi provar igen nästa vecka.. Jag är så glad över att det äntligen händer nåt!

Nu ska jag väcka sonen så han kan somna ikväll oxå! Fyi så sover han fortfarande i eget rum! Stolt mamma!!!

Han har äntligen fattat hur man använder gåstolen oxå, det är ett himla rännande i den nu, så vi ska nog lyckas trötta ut honom ikväll oxå!

Med moster Nea

 Fika jag bakat till morsdag!


Höres och synes alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0