Seeeg...

Jaaaa jag vet! Jag är helt VÄRDELÖS på att uppdatera...Förstår inte att det ska vara såå svårt ! ;-)

Den senaste v har vi mest bara varit sjuka här på alnöv...
Men i helgen tog farmor Agneta en tripp från Östersund och kom ned hälsade på.. Så i lördags fick vi en dag för oss själva i birsta medans Erik och farmor hade en alldeles egen mysdag! Vi hann handla i julklappar i massor... Inte många alls kvar nu känns sååå skönt!

Igår tog vi det bara lugnt hemma med bla en härlig vinterpromenad i det underbara vädret! På eftermiddagen kom även Jons mormor Elsa på besök!

Idag har vi varit hemma hos Ida och Maria på "sektträff"... Det var full fart på alla små vildingar, tänk vad skönt det var när man bara kunde sätta dem på en filt och dem satt kvar!! ;-) Men dem har det så kul tillsammans allihop och detsamma gäller oss mammor!

Imorn ska Erik vara hos moster och kusin medans jag är på "badet" och sen skulle syster bjuda lunch!

Gosar m sin favvovovve!
Busar m farmor!
Gammelmormor har en så fin väska...
Min "flickvän" Ida är äntligen tillbaka!!



Ska verkligen försöka uppdatera bättre.... See ya!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Ååhh va kul med en uppdatering! Ser fram emot nästa gång :)



Ses snart!

Kram syster/moster

2008-11-18 @ 09:42:39
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0