Segpropp!!

Jaaaa, jag vet jag är helt värdelös på att uppdatera ;-)!!

Men nu... Eftersom det var ganska längesedan nu igen så tar jag bara den senaste v..

Måste bara slänga med söndagen oxå.... Då var nämligen jag o Erik och tittade på när kusin Rasmus hade fotbollscup!
Det var jättespännande och såklart var ju Pernilla o Wille med oxå! Rasmus var jätteduktig, så när Erik blir stor får kusin lära upp honom ordentligt!! ;-)
Med min fotbollsidol!!!
Kusin o moster!

I måndags var jag o sonen på stan med syster och systerson, köpte present till modern som fyllt år under tiden dem vart på mallis..
Efter det fick Erik stanna hos kusin medans jag var på rehab och sen bar det av hemåt till pappa Jon!
Tack för hjälpen syster!!

I tisdags kom mammagruppen hit med alla små goa bäsisar! Vi tog en promenad och käkade lunch, lika kul varje gång vi ses, måste ju tilläggas att förra v (på tisdagen för att vara exakt ;-P) var vi mammaor ut och åt UTAN barn!!! Hur trevligt som helst, skrattade mest hela tiden... Även då var Erik hos syster, men gjorde sig impopulär då han bara grinade o skrek.. Tack för det oxå Pernilla!
Jag o mina polare Malte & William!
Matdax för Liv och Oscar!


Onsdag:
Maria och Ida kom hit och åt frukost med oss och sedan blev det som nu är standard på onsdagar: promenad, lunch och sen en till prom ner till babysången! Erik och Ida leker så himla bra, det är helt underbart vi kan bara sitta och dricka kaffe och ta det lugnt för dem underhålletr varandra! : - )
Maria har fullt upp!!
"Bästisarna!!"

Så igår.. Då var Erik o jag ner på alnöbadet m moster Pernilla och kusinerna Rasmus & Wille, det vr hur kul som helst! Erik och Wille ville knappt gå upp ur badet, iofs tror jag inte Rasmus ville det heller!! Han slog mig i en match vattenvolleyboll oxå, så det får bli revansch nästa gång!!

Idag har det inte hänt så mycket, jag har vart upp på sjukgymnastiken en sväng men i övrigt är det lugnt. Jon har åkt på jobbet och sonen har somnat så det blir en myskväll framför tv:n med Spike tror jag...

I övrigt blir det en lugn helg då maken jobbar natt, en prom med Helené imorn och sen får vi väl se vad som händer!!

Ha det så bra alla så hörs vi snart!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att ni står ut med oss framför allt den matglada mamman, låter väldigt mysigt med badet vi följer gärna med nästa gång fastän jag har badhus "skräck" många kramar till er "alla"

2008-10-03 @ 21:23:54
Postat av: Syrrab

Vilka fina bilder på sönerna mina, för att inte tala om kusin vitamin ler

Bara roligt att få rå om idolen min ;)

Jaa Maria, vi får se till å boka in ett vad besök snart igen & ett besök på SPA :)



Kram Syrran

2008-10-05 @ 16:37:01
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0