Längesedan nu...

Oj vad jag har vart dålig på att uppdatera!

Jag kan inte ens börja gå igenom allt som hänt så vi får lixom ta en nystart härifrån ;-)!
Några viktiga detaljer är dock att sonen fått sin första tand, börjat krypa och ställer sig upp själv nu så lite har det hänt iaf!

Jag lägger upp några bilder som ni får kika på så länge så LOVAR jag att uppdatera bättre i framtiden...

Erik och LukasErik och vår gudson sötnosen Lukas! Är dem inte såååå söta!!

Med polarn Filip!

"Jag har så mycket fina leksaker"!!

Varför springer inte du runt??"Varför springer inte du runt för??" Erik väntar på att kusin Wille ska börja springa oxå...

Uppdatering kommer!!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Syster, mor, son o systerson

Hej syster, dotter, moster o mamma :)



Vi e på Bästa radiogatan i stan ler



Ska nu kika lite på var mormor o morfar ska resa o såg att här har det minsann hänt grejjer :) Va kul... fortsätt så ler Ska uppdatera min sida snart jag me :)



Ses kram SIS

2008-09-08 @ 13:59:22
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0