Nu ska det bli lite ordning på torpet!!!

Japp!
Nu ska jag verkligen skärpa mig.. Har som tur blivit lite lättare för mig att hålla på med sånt här....

Min älskade ♥make♥ fick nämligen för sig att det dax för Emma att få en present :-)...
Så han tog en tur till "pappabutiken" och kom hem med en laptop till mig!!!! Hur snäll är inte han då?!

Jag hade ju en laptop innan Ecke kom till världen oxå, men den lyckades jag krascha lite snyggt när jag var stor och klumpig... ;-) Pappa gjorde ett försök med den, men det ser mörkt ut, duktigt jobbat Emma!
Tack för försöket Pappsen!
Sen dess har jag inte kommit mig för att skaffa nån ny. Men nu har jag äntligen en!

TACK ÄLSKLING!
(känns som om jag måste ut o fixa en julklapp fast vi inte skulle byta...

Blir några pics den här gången oxå (då det var ett tag sen sist)...

Vi har bla haft en mysig dag på drakborgen med kusinerna och mostern...
  
 
 


WOW!!! Hur kul var inte det här då!!!


Kommer lite fler från den gångna veckan vid nästa uppdatering. (Har inte lagt in dem på datorn än)

Skriver snart igen då....


Hur snygga är inte mammas/mosters CREW!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mäh ?? Va smörar Jono för nudå? ;)



Snygga killar! kärlek



Japp vi har sjukstuga igen - fast han är pigg nu på morron - så "de värsta" är säkert över...



Kram SystraDi

2009-12-10 @ 08:49:16
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0