Pampered Wife!!

Japp! Just nu känner jag mig riktigt bortskämd!!!

Sitter med ett glas Ripazza och väntar på en smaskig middag, en blodig bit rostbiff med Jons goda rostade grönskare mm... Väntar även på sista perioden i matchen mellan Timrå och modo, Timrå leder btw :-)!!!
Sen det största av allt... Jag har fått min 30-års present av Jon i förskott, en såå snygg isblå KitchenAid! Och den har jag såklart hunnit inviga, bakat härliga walnut-fudgebrownies och rockyroads idag!

Så ni kanske förstår vad jag känner mig glad just nu! ;-)

Igår var vi ju bjudna på julmiddag hos mor och far, jag hade ställt in mig på att köra hem men mor o far bjöd på så mycket gott så det fick bli lite öl till maten mm, systeryster körde hem oss istället.. Vi hade iaf en jättetrevlig kväll och småttingarna hade så kul så, som vanligt! Tack för en trevlig kväll familjen och för all god mat mammsen o pappsen!

Nä nu har 3:e perioden börjat, bäst man koncentrerar sig.. Imorn är vi bjudna på lunch till fam Hessler/Haster och sen kommer nog Anderssons förbi en sväng!

Ha'de!!


    
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0