Snö snö snö...

Japp, MASSOR av snö oxå!

Har precis lagt sonen som var döslut efter en lekstund i snön med mamsen... Tar på krafterna att pulsa i all denna snö när man är tre äpplen hög! ;-) Men kul hade han iaf!

Igår var det jag som tog ut mig i snön, tänkte att det kanske vore bra om jag för en gångs skull tog hand om skottningen.... :-0! Ni som varit här vet ju hur stor infart vi har.... Wow vad slut jag var efter det! Man kan ju iaf hoppas att det gick åt några hekto ;-).

Efter det for vi ned till Stefan och Malin där vi blev bjudna på en smaskig lunch och småkillarna fick byta lite julklappar! Ecke o Peppe fick fina lampor med NallePuh mönster till sitt sovrum, Tack så mycket! Vi blev kvar ända fram till middagstid så det blev inte så mycket gjort hemma igår som jag hade trott, så det får jag ta idag istället ;-)!
Idag kommer kanske Helené med familj på besök, om inte... Dem har så mycket strul runt omkring sig nu så jag vet inte var jag ska börja.... Tycker så synd om dig gumman! Snacka om en som råkar ut för precis allt! Stor kram till dig!

Bäst man passar på att dona lite medans grabbarna sover!

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0