Sjuka...

Hej hopp!

Så vad har hänt sen sist??

Förra tisdagen.... Jag var som vanligt på "badet", träffade först min sjukgymnast och fick nu kryckor, suck, ja ja då har jag ju iaf lite stöd så jag kan gå nån prom, inte riktigt vad jag hade hoppats på den här gången... Eriks kära mormor kom hit och Maria o Ida med så gick dem allihop ned på babysången när jag for iväg.. Erik hade som vanligt tokkul m alla kompisarna och hittade en "morfar" som var där med sitt barnbarn och som lilleman är så blev ju han en favorit :-)!
Tack så mycket för hjälpen mor!

På onsdagen for jag o Eckepecke bort till Malin och Filip, ja Stefan var ju faktiskt oxå hemma ;-)... Där fick vi mumsiga semlor, barnen fick leka och jag o Malin fick sitta och prata lite "tjockis"grejer ;-)!
På natten mot torsdag blev däremot Erik dålig så torsdagen blev rätt så händelselös, egentligen skulle Linnéa kommit ut och sovit över men vi skippade det så inte hon oxå blev sjuk... Jon skulle däremot på "kickoff" m jobbet, men dök upp kl åtta hemma till min stora förvåning!

I Fredags var Erik hos Maria och Ida medans jag var på rehab, sen åt Maria o jag blodbröd m fläsk, MUMS! Ja ja ja jag vet att i stort sett alla andra tycker det är asäckligt men jag ÄLSKAR det :-)! Tack för hjälpen Maria!!
På kvällen så tog taxi Emma och hämtade upp några mammor från "sekten" och mötte upp resten på tandoori för en mycket trevlig middag! Var längesedan jag skrattat så mycket, efter middagen fortsatte vi vidare till O'learys där vi blev kvar ett bra tag och hade sååå kul!
Tack kära "sektmedlemmar" för en underbar kväll!

På Lördagen skulle storasyster m karl o minison komma ut för en bastukväll, så först for jag o hämta upp den lilla systern då hon blev sugen på att vara med, sen for jag m maken på maxi.. Man får passa på när man har barnvakt, är inte riktigt lika enkelt längre att ha med Ecke! (Hur ska det då gå m två????)
Sen kom resten av gästerna och vi hade en väldigt trevlig kväll, Erik och Wille fick leka tills Ecke stupade och sen blev det bastning för mammor o moster... Vi dåsade av ganska rejält efter det så när Jon och Peter kom upp från sin bastning tog kvällen slut, till karlarnas förtret, dem var ju i högform då! ;-) Tack för en trevlig kväll "la familia"!!

I söndags skulle jag, Pernilla o mamma åkt på södra på spa, men jag blev dålig natten mot söndag så vi sköt upp det för andra gången...
Måndag... Sjuk...
Tisdag.... Sjuk...
Tror ni min son är någe uttråkad eller?? ;-)

Jag var iaf frisk igår men tror ni inte på f-n att det var Jons tur då?? Jo då, så jag o Erik tog en av våra minipromenader (typ 500m långa) bara så att han ska somna och sedan fick jag helt enkelt stå ut m lite ont och lät honom åka lite pulka, tycker ju så himla synd om honom efter dem här tråkiga dagarna!

Men imorn ska han få åka till mormor så jag kan åka på "badet" och i helgen får vi väl se vad som händer, blir det finväder så kanske vi tar en tur till hobergstugan och käkar lite våfflor (ska tydligen finnas en kortare stig dit och kryckorna får följa med såklart ;-) )

Ha det bäst!!

En av våra uttråkade killar!! ;-)
Och den andra såklart!!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Tack själv för en KUL kväll :) Å se nu till å håll dig kry så vi kan fara med mamsen på SPA snart :)



kram kram Sis

2009-02-27 @ 15:42:21
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0