NU IGEN!!!!

Jaha så var vi sjuka IGEN!!!! Erik har varit dålig sen i fredags och igår började jag känna mig hängig, vaknade imorse med ännu ondare i halsen så vi får väl se vart det här bär hän!

Men men hur då den gågna veckan sett ut???

Jo i tisdags kom mormor hit och gick med Erik på babysång så att jag kunde åka till "tjockisbadet" ;-)... Sen käkade vi lunch och åt semla :-)!

På Onsdagen tog jag och Maria med oss våra små knoddar på birsta en sväng, min baddräkt såg snart ut som ett fisknät så jag var verkligen tvungen att köpa en ny.. Fast det var inte lätt att hitta, mammabaddräkter finns tydligen inte att få tag i just nu så det fick bli en bikinitrosa så får vi hoppas att överdelen jag har håller ett tag till!
Jag passade även på att inhandla en present till maken, vi firar hela 10 år tillsammans nu i slutet på mars!

I Torsdags for vi till Ingela och Marie och mötte upp med Maria och Ida.. Ingela bjöd på en smaksig lunch och fika och barnen lekte på som bara den! Tack för en trevlig förmiddag!
Sen på kvällen kom syster och svåger med liten Wille ut för att äta tacos och titta på hockey! Jag hade såå stora förväntningar men icke sa nicke, det gick åt pipan den gången oxå! Erik och Wille lekte som bara den, dem har så himla kul ihop dem där två så man kan bara tänka sig hur mycket hyss dem kommer utsätta sina mammor/mostrar för när dem blir lite äldre! ;-)

Fredagsnatten var inge kul alls, Erik sov så dåligt och vaknade med 39 graders feber på morgonen... Mamma fick pallra sig hit (vi skulle eg åkt dit) och ta hand om sjuklingen medans jag var på rehab.. Tack min snälla mamma för att du alltid ställer upp!!  Efter badet passade jag på att åka ner på stan och käka lunch med Jon, herregud två ggr på två veckor, helt otroligt!!! ;-)

I lördags var Erik fortfarande dålig så vi donade på här hemma, har äntligen börjat gå igenom babykläder och börjat röja i det blivande bebisrummet! Sen var det ännu en Timråmatch (mot HV71 kan tilläggas), vilken fick ett extremt snöpligt slut och jag är ännu mer besviken den här gången!

Igår blev ännu en hemmafixardag, med lite röj i källaren mm..

Idag mår Erik äntligen mycket bättre men som sagt inte jag :-(
Han har precis slocknat och efter morgonsovningen så kommer mamma hit och vi ska åka till barnmorskan och lyssna på "lillebror"...
Vi skulle egentligen åkt till Maria o Ida på "sektträff" efteråt, men även där är det sjukdom så det blev uppskjutet en vecka, krya på er nu i ripsandsviken så vi kan ses nån dag!
Ikväll är det ju sista chansen för Timrå att komma vidare så jag tänker sitta bänkad framför tv:n och heja på! Håll tummarna nu allihop!

I övrigt får vi se hur veckan och förkylningen utvecklar sig...

Ha det bäst allihop!!


Lite bilder på kusinerna!



                     
                              Heja Timrå!!!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Proffsig fotograf fniss



Krya på dig - de försöker jag me ;)



/Sis

2009-03-16 @ 13:23:39
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Prillan

Här händer det inte mycket... nu när du ska ta det lugnt på vila så måste du väl få tiden att räcka till att uppdatera bloggen med biiiilder :)



Kram & krya på!

Sis

2009-03-25 @ 12:50:53
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0