Liten bebis, men inte vår ;-)

Oj vad små dem är!

Vi var ju som sagt vad till Stefan och Malin i fredags och träffade 3 veckor gamle Johan! Och en mycket stolt storebror Filip ska tilläggas! Åh han var ju så liten! Man minns ju knappt att dem var så, och snart (förhoppningsvis ;-) ) har man en så där liten själv! Han var såå söt så och nu bara längtar man själv! Skickar ett grattis till Malin oxå som fyllde år igår!

Igår blev en "fixa det vi orkar hemma-dag", Jon gjorde lite mer förberedelser inför husmålningen och jag satte ihop vaggan mm... Jag provade oxå på en kort promenad m Ecke (c:a 500m)... Men det gick inge vidare så nu vet man det, är bara att hålla sig lugn nu dem sista veckorna!

Idag har Jons Mamma och hennes "nya" varit på besök, vi åt en härlig lunch bestående av diverse grillat m tillbehör. MUMS! Erik fick lite kläder oxå så nu är han klädd för sommaren! Tack så mycket!

Som sagt så blir det lugnt framöver, har ställt in mig på att jag får gå tiden ut med mina värkar. Bättre det så blir jag inte besviken! ;-)

Fortfarande inga nya bilder.. (Kameran är kvar i bilen)..

Skriver snart igen!

See ya!


Så här liten var iaf EckePecke när han var 2 dagar gammal!

Kommentarer
Postat av: Malte

Grattis på namnsdagen Erik!! önskar Malte (något försenat)

2009-05-19 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0