Stillsamt...

Jaha här händer det inte mycket som vanligt!

Var upp på förlossningen igår igen :-(.... Hade en blödning igår morse som dem absolut ville att jag skulle komma upp för att kolla, men som jag trodde så var det ingen fara utan jag fick bara svaret att det är igång nu så det är bara att åka hem och vänta.. Ja det har vi ju bara gjort i tre veckor nu ;-) Tack ännu en gång för barnvakten mor och far!

På måndag ska iaf vår "håriga son" opereras... Han har haft en knöl på vänster sida halsen som Jon for till veterinären och kollade häromdagen. Det var en cysta som måste tas bort, men det verkade inte som om den var elakartad iaf (fick som inget riktigt svar).. Så nu får vi hålla tummarna för att det går bra till veckan för lillSpiken!

I eftermiddag ska jag ta med mig EckePecke och åka bort till Ida och Maria, tror att han behöver få leka av sig lite nu när mamman är så tråkig! Pappa Jon ska fortsätta färglägga huset så han är ju inte heller så rolig ;-).. Efter det ska vi födelsedagskalas till Mikalea (syrrans plastdotter) som fyller 11 år! Grattis stumpan!!

Ha det så länge!!


Kommentarer
Postat av: Louella

Ska Erik börja på Villa Strand? Vad roligt!! Då har Malte en kompis där & då kan du ju alltid svänga förbi hos oss på fika när du hämtar Erik ;-)



Hur länge får du gå innan de sätter igång dig?

Jag håller tummarna för att det ska bli en bäbis i helgen!!

Stor kram!

2009-05-28 @ 16:43:46
Postat av: Pernilla

Skönt att jag inte blev dubbelmoster igår iaf... Skulle blitt lite jobbigt framöver isf :)

Men NUUUU får de gärna bli ler



Lycka till med Spiken nu!



Kram sis

2009-05-29 @ 08:40:36
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0