Snabba uppdateringar, eller hur var det nu??

Japp, inte höll det länge inte.. Förlåt! :-(

Så vad har vi hunnit med då?

Mamma Mona fyllt år! Grattis i efterskott mamsen!

Samma dag (förra onsdagen) började Petter rulla på riktigt och nu hinner man knappt lägga ned honom innan han snurrat runt! Han har även blivit duktig på att greppa saker...

Erik har hunnit ha halsfluss... Han fick feber förra fredagen och vi tog en tur till farbror doktorn för penicillin...

Förra måndagen hade jag äran att få hämta "mosters STORA prins" Rasmus efter skolan och han följde med hem. Erik blev såååå lycklig, Rasmus är verkligen en stor favorit, han aktiverade honom hela eftermiddagen! Tack för att du ville komma hit "Pussmuss"(mitt smeknamn på honom när han var liten). ;-)
Vi fick oxå en snabbvistit av Maria och Ida den dan... Blir ju inte så ofta nu tyvärr!

Lite fler höjdpunkter...

Förra onsdagen var jag hos tandläkaren (ingen höjdpunt iofs), men Petter fick vara hos mormor och det är ju alltid roligt! Tack mammsen!
Efter dagis följde Sara och Oscar med oss hem och killarna fick leka medans mammorna fick proppa i sig lite fick och prata lite strunt!

Helgen som var inte jag riktigt hundra (lite feber och huvudvärk mm) så det hände inte så mycket, Jon var ute och fortsatte fixa utedäcket m tillbehör..
På lördagen kom mamma, Pappa och Wille, han var hos dem medans Pernilla och Peter var i sthlm och såg på NHL HOCKEY!!! (Inge avundsjuk alls!)
Småillarna hade så kul så(som vanligt)!

I måndags for vi bort till Helené och tog en prommis tillsammans...

Tisdagen förärades med ett besök av "flickvännen" med mamma (Ida o Maria för er som inte förstått det;-).

Igår hade jag en till ära som moster... Jag fick åka till dagis och hämta lille Wille!! Han följde med mig och småkillarna hem och vi fick rå om honom ända till kvällen! Erik och Wille lekte så himla bra och det var absolut inte några problem, inte ett enda skrik.. Bara en massa lek och skratt! Tack för lånat syrran!

Idag har jag och Petter varit på babysång.. I efetrmiddag ska jag åka och byta däck på Mitsubishin, känns som att det är dags nu... Jon bytte på volvon igår så i år är vi riktigt tidiga!

Imorn kommer Stefan och Malin, utan barn! Och Erik ska kanske till Linnéa (och mormor och morfar så klart) och sova över.. Ska bli så härligt att kanke få vara "semibarnfri" en kväll! Vi ska bada och äta gott!

Vi kan ju hoppas på att jag inte tar lika lång tid på mig för att uppdatera igen!

Ha det!

Bildtajm..

Mammas födelsedag..
  
 



  Kusinerna..

 Sara och Oscar.

 Hålla handen!
 

Smaka Ida!







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh va fina bilder!!



Tack för hjälpen igen!!!

Kram Sis

2009-10-09 @ 10:23:17
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0