And she´s back in business!

Japp!

Jag tar ett litet krafttag medans den sjuka lilla sonen sover..

Har ju varit otroligt dålig på att ta hand om den här stackars bloggen men hoppas nu kunna göra lite bättre ifrån mig.
Kan ju inte riktigt ge mig in på att berätta allt som hänt sen sist (varit väldigt fullt upp) så det blir en nystart hädanefter, ni får däremot lite bilder att vila ögonen på en stund..

Som sagt så är ju Peppe sjuk, febrig och snorig. Så just nu väntar jag bara på att Ecke ska få sin dos men vem vet det omöjliga kan ju hända och han får hålla sig frisk :-)!

Imorgon ska jag och Moa gå på smygpremiären av Sex and the City 2, med mingel och film, sen en sväng på La Stada.. Danne o Jon får hålla sig hemma med barnen och jag gissar på att datorerna kommer vara inblandade oxå ;-)

Torsdagen bjuder på städdag på dagis. Fredagen är Mikaelas födelsedag så då blir det middag hos familjen Nilsson/Lundström och på lördagens program står en kul 30-års fest för Malin!!

Så som sagt vi har fullt upp just nu, på söndag är det ju även morsdag!

Jag skriver snart igen när jag har lite ny spännande ;-) info att dela med mig.

See ya!!

Pics som utlovat följer..

Sötaste pojk o flickvännen-



Peppe äter själv med Marias hjälp..


Pappa hjälper..


Grabbarna har fått en ny leksak..


Sötnos!


Fam Näslund på middag..
Modellen Patrik in action!
Sötisar va? :-)







Kommentarer
Postat av: Louella

Wow, min man är värsta modellen ;-)

2010-05-26 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0