Lite bättre iaf!

Ja nu är jag iaf lite bättre på att uppdatera... "Bara" 10 dagar sedan förra gången!! ;-)

Lite kort om de senaste 10....

Förra tisdagen var Erik hos Moster och kusin medans jag var på "badet" och sedan bjöd syster på lunch, Tack för både barnvakt och mat!

Onsdagen var "som vanligt", dvs Maria och Ida kom hit och vi tog en promenad på förmiddagen, sedan lunch och efter det var det dags för babysång!

Förra Torsdagen åkte jag och Pernilla till Malin på ljusparty, åhh vad mycket fint det fanns skulle nog kunna handla ihjäl mig men jag fick hålla ned shoppingen lite, gick dock inte lottlös därifrån! ;-) Jag ska förresten ha ett sånt party själv nu i dec om någon vill komma!

Fredag var det dags för mig att "bada" igen så då fick Erik åka till mormor! Tack för barnvaketn nu igen!

I Lördags kom Jens, så han och Jon gjorde en dag på taket,  Erik och jag tog en promenad till Helené...

Söndagen blev en "hemmadag" med lite städning och sånt roligt!

Den här veckan:

Måndag!
Sekträff hos Marie, först en promenad som blev lite kortare den här gången pga vädret men det gjorde ingenting, då fick vi ju lite mer tid åt mat och fika! ;-) Tack för allt gott Marie!

Tisdag!
"Mammabad" igen, Erik for till mormor och efter det åkte vi hem till min gamla barndomskompis Marie och hennes söta små tjejer Nathalie 2 år och Alva 3 månader! Vi hade nog kunnat suttit och pratat i evigheter om alla gamla minnen mm, men livet hemma kallade så lovade att försöka träffas lite oftare nu...

Igår var det en "vanlig onsdag", dvs Maria och Ida kom, promenad, lunch och babysång! ;-)
På eftermiddagen kom kusin Wille och moster Pernilla hit en sväng så jag fick klämma lite på min lilla "gopojke"!
Sen tog vi en tur till Maxi, oj att det alltid tar sån tid och blir så många kassar med hem ;-)

Idag har Erik och jag varit på Timrå badhus med Wille och Ida (å deras mammor såklart)!
Det har plaskats på som bara den och alla tre tyckte det var sååå kul att bada!

Imorn ska Erik vara hos Helené en sväng när jag "badar" och sen på kvällen ska han sova hos mormor och morfar!!!!
Jag ska ta med min make ut och äta, och på lördag morgon ska vi sova ut!
Sen på lördag kväll ska jag på våningen på julshowpremiär! Jenny var så himla gullig och bjöd med mig! Ska bli jättekul!

Erik har krupit in under Idas vagn..Erik leker tittut..

...delar leksaker...

 & Äter själv...

Spike myser!

Wille vill oxå ha!

Sååå stor!!

Lilla knähunden hos Maria!

Sötare "flickvän" får man väl leta efter!!



Villa passa på att gratta polarn Malte som har namnsdag imorn! Grattis grattis önskar Erik!



Vi höres och synes!

Kommentarer
Postat av: MalteMamman

2008-11-28 @ 11:25:45
Postat av: Maltemamman

Bra jobbat med uppdatering :-)

& Malte tackar så mycket för hälsningen!!

Ses på måndag!!



Kram!!

2008-11-28 @ 11:27:43
URL: http://louellas.blogg.se/
Postat av: Prillan

Åh, uppdaterat :)



I skrivandets stund har jag sänt iväg bilder på Ida & idolen :) Hör av dig om du inte fått dem, var på 12 meg!



Kram Sis

2008-12-01 @ 15:48:29
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0