Nä den vill inte ut...

Jaha.... Nada!!!
Måste ha en vansinnigt bra mage att bo i! Den vägrar helt enkelt komma ut...


I förrgår kväll kom svärfar och svägerska med barn för att fira födelsedagsbarnet, tyvärr tröttnade vår lille kille väldigt tidigt och fick nattas medans gästerna fortfarande var här och han lyckade såklart göra illa foten lite till under allt bus m kusinerna så nu haltar han lite mer igen :-(.... Blir lite firande med den Lundströmska delen av familjen till veckan, så då hinner även jag inhandla present :-) ...

Igår kom Malin på besök med lille Johan, blev lite lunch och mammababbel ;-)!
En tur till Maxi efetr det men mer än så bjöd inte gårdagen på, har inte särskilt mycket ork kvar nu...

Imorse var vi till barnmorskan och jag fick en andra hinnsvepning, håller nu tummarna så hårt jag kan så att vi slipper igångsättning nästa vecka..
Nu Jon ska ut och fortsätta måla huset så jag får väl göra mitt bästa för att underhålla "halte nisse" här inne ;-)! Fast först ska vi trycka i oss det sista av tårtan ;-)!

Helgen blir väldigt lugn, ska försöka ladda lite batterier inför det som komma skall!

Ha det så länge!!

Sååå snygg i mammas "pärlor"!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du, de verkar som om du kanske har en lika mysig mage som jag :) Den kommer när det är dags.. men inte i helgen, för då får inte moster "snusa" ;)



Kram å TAA de lugnt Sis!

2009-06-12 @ 13:34:07
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0