GRATTIS WILLE!!!

Vill börja med att skicka en OOoootroligt stor grattis puss till vår lilla prins Wille som idag blir 1-år !! Kusin Erik skickar en extra blöt en ;-)!
Ikväll ska vi på tårtkalas till storkillen!

 1-åringen!!


Så har det hänt nåt här då??
Nä, ingenting....

Lär nog fortgå så ett tag till :-(..

Igår hade jag riktigt elaka värkar men inte sjutton tog det fart för det inte... Men som sagt "lillebror" kommer när "lillebror" är färdig!

Vi var in på förlossningen en gång till i söndags för en koll och det hade inte hänt nånting alls, och det enda dem kunde hjälpa mig med var en sk sovdos på sjukhuset. Men det har jag absolut ingen lust med, jag vill sova hemma... Idag räknas jag iaf som fullgången så fortsätter det så här nå mycket längre kan det bli tal om igångsättning.. Vi får vänta och se..

Jon håller sig hemma från jobbet en del den här v och idag är Ecke m mormor på babysång. Jag ska pallra mig iväg på rehab iaf, vem vet det kanske gör någon nytta ;-)!

Igår tvättade Jon huset inför den komande målningen, det blev helt plötsligt vitt!!! Måste vara väldigt längesedan någon gjorde rent utsidan här.. Så vi får se vad som händer till helgen om han börjar måla oxå..

Nu ska jag slå in paket till Wille! :-)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Wille tackar för gratulationen & de fina presenterna! Hoppas kusin vill komma & leka i poolen med honom :)



Kram & NUUU får de bli en kusin ler

2009-05-13 @ 08:35:44
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0