Händelselöst....

Trött, slut, yr och fortfarande oregelbundna värkar! :-(

Kul å läsa här va!  Jag känner mig så positiv just nu! ;-)

Igår var vi iaf till barnmorskan och när han kollade mig så var tappen var nästan utplånad så värkarnma har ju gett effekt iaf. Jag hoppas verkligen att det startar ordentligt snart annars blir jag tokig! Men om sammandragningarna fortsätter så måste vi nog in en sväng på bb iaf enl barnmorskan, inge bra att gå med en kanonkulehård mage länge tydligen...

Idag tog vi iaf en sväng på maxi så jag får komma ut lite, annars har vi bara hållit oss hemma, har ju vart en massa hockey att titta på ;-). Men igår gick det ju åt pipsvängen för sverige tyvärr så nu är det bara bronsmatchen kvar imorn...
Jon ska precis ta och plocka ned vaggan från vinden och jag ska försöka pyssla ihop liggdelen till vagnen..

Jag uppdaterar eftersom, ha det bäst allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Louella med familj

Åh, vad spännande!! Snart är lillasyster/lillebror här!! Vi håller tummarna för att allt ska gå bra, håll oss uppdaterade!



Stor kram!

2009-05-10 @ 22:45:26
Postat av: Prillan

Nä nu får du knipa ihop i minst 2 dagar till ;) Så kusinerna får egna födelsedagar iaf ler



Ta det lugnt nu, vila & kör med gubben din istället! Order från doktor Haga :)



Puss & Kram systern!

2009-05-11 @ 08:18:33
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: kakan

ojoj spännande lycka till vännen! Kram Hanna

2009-05-11 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0