Nä!

Inge bebis!

Som sagt, tar nog ett tag det här.... :-( Fortfarande "pinvärkar" men inget händer...

Imorse fick vi besök av faster Lotta och kusin Daniel en sväng, vilken blivit såå stor och kan gå med gåvagn!

Förresten har jag ju glömt att berätta att kusin Wille kan ju faktiskt oxå gå nu!!! Så stolt moster så!!!

Sen kom Maria och IdaPida hit och hjälpte till med EckePecke.. Jag fick ju lite order om vila men Jon var tvungen att ta en halvdag på jobbet så då var Maria så gullig och kom hit! Skruttisarna lekte på som bara den (som vanligt m andra ord) men vid ett så däckade min son och Ida som vägrade sova tog med sin mamma och for hem! Tack för hjälpen!!

Jon går på semester i helgen så nu kan jag ta det lugnt på riktigt :-)!

Imorn eftermiddag ska vi till Stefan och Malin och träffa den nya bebisen för första gången.. Och i helgen kommer Jons mamma m nya "killen" på besök, så jag planerar på iaf och håller tummarna för att det kanske lockar ut "lillebror" ;-) !

Tyvärr blir det inga nya bilder idag då kameran låg så fint nedpackad i BB-väskan i bilen som Jon hade på jobbet!! ;-)

Ha det så bra så länge allihop! Och håll alla tummar ni kan för oss!

Kommentarer
Postat av: Louella & Malte

Vi håller alla tummar vi har ;-)

2009-05-14 @ 22:14:21
Postat av: sessan

Håller varenda tumme:)

2009-05-15 @ 07:32:55
URL: http://www.rackarungen.bloggagratis.se
Postat av: Prillan

Japp Wille stapplar fram så duktigt så... fast inte just nu då när han är krasslig. Det blir en läkarbesök i eftermiddag så det känns tryggt inför helgen! Kram & Pussa min idol från Mostern!

2009-05-15 @ 09:02:38
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0