Men?

Ja men vad nu då??
Vilken tid det tog att uppdatera nu då...

Ja jag tappade stinget ett tag nu igen, men nu är jag tillbaka m nya krafter ;-)!

Jag tänker inte ens börja försöka berätta om allt som hänt dem senaste veckorna utan det blir en liten bildkavalkad istället...

Ecke o Lukas busar när fam Andersson kom på besök förrförra lördagen..
 Samma dag fick minstingen smaka potatis! Smaskigt värre!!
Vår "dotter Erika", dags för ett frisörbesök tror jag bestämt ;-)!
Mor och Far firade 30-årig böllopsdag den 27/10! Stort Grattis!


Den efterlängade festkvällen med mina kära sektmedlemmar (dvs mammorna)!!
Vi badade i en evighet, var såååå mysigt!

Kvällen blev väldigt lyckad och vi hade hur kul som helst! Lite tråkigt bara att Sara tyvärr blivit sjuk och inte kunde följa med! Krya på dig fort så vi kan göra en repris ;-)!
Jag hoppas på lite mer bilder från dem andra framöver!
Tack för kvällen brudar!


Killarna tittar på hockey m farfar! Tro´t eller ej men Timrå tog 3 poäng i söndags!!!!! Äntligen! Nu vågar man ju hoppas lite igen! ;-)

Några andra händelser som inte finns med på bild är:

Förrförra söndagen åkte vi äntligen till fam Svanbäck och fick träffa den lilla tjejen IZA! Hon var sååå söt och pytteliten! Stort Grattis till den lilla sötnosen!

Jag fick förra torsdagen förlja med Maria på visningen av nya bmw X1, då blev man ju inte alls sugen på att byta bil nädå ;-)! Var jättetrevligt med god mat, snygga bilar och gott sällskap! Tack stumpan!

I söndags var vi på barnkalas på drakborgen då vår goa lilla gudson Lukas fyllde 3 år! Erik hade jättekul och lekte på ända tills dem stängde! Tack för ett toppenkalas Thomas och Madde!! Och ett stort Grattis till vår lilla extrakille!!
GRATTIS LUKAS 3 år!

Igår for mina kära föräldrar iväg till Thailand i två v, så nu väntar jag bara på ett mess om att dem är framme!
Hoppas ni får det riktigt härligt nu!!

Nu vaknade min minsta kille så det är väl bäst att gå upp och göra lite gröt åt honom (även det var jättepopulärt!)

Ha det bäst så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0