Bada bada...

Jaha, ännu en vecka har passerat och vi har:

Fredag...

Erik for till Linnéa för att sova över!!! Vilket gick sååå bra, så nu har vi en ny stående "nattvakt" ;-)! Thanx sis!
Vi andra i familjen fick besök av Stefan och Malin, utan barn.. För denna kväll var det badning som gällde! Vi åt först middag och pratade strunt och sen vid elva var det baddags.. Vi hade så himla mysigt hela kvällen, vi klev ur badet 01.40 och gästerna for hem vid tre så nog hade vi trevligt alltid! Tack för kvällen!!

På lördagen for Linnéa till Alnöbadet med Ecke och vi fick sedan hem en mycket trött son! Men nog hade han haft kul med moster alltid!

Söndagen blev en fixa hemma dag för Jon medans jag och killarna fick umgås med Maria och Ida!

I måndags kväll tog jag med mig Petter och for hem till mina gudföräldrar Lasse och Ewa för att fira deras dotter Hanna som fyllde 20! Grattis Hanna!

Tisdagen spenderades med syster och hennes söner! Erik och Wille hade lika kul som vanligt och körde på i 120 tills mammorna inte orkade med någe mer :-)! Tack för middagen syster!

I onsdags var vi bara hemma och donade medans Ecke var på dagis, sen tog vi en promenad med Sara till dagis för att hemma grabbarna! Så himla skönt hade vi med strålande sol!

Igår tog jag en tur till birsta, då jag verkligen var tvungen att skaffa lite vantar mm till Ecke.. Efter dagishämtning for vi och hämtade stora kusin Rasmus, lämnade Petter hos mormor och vidare till badet! Erik var såååå lycklig över att Rasmus kom och dem busade på tillsammans i poolen! Hemma igen satt jag och Rasmus och tittade på en helt URUSEL hockeymatch!!! Fastän jag varit och köpt en snygg timrå T-shirt till sonen så gick det inte vägen!
Tack för att du kom hit "Pussmuss"!! Och tack för B-vakten mamma!

I eftermiddag kommer Jerker och Lina hit med Ester och barnen ska få leka av sig lite innan vi ska försöka natta dem så att vi vuxna sen kan få bada lite tunna! I övrigt får vi se vad helgen har att bjuda på, blir en tripp till fam Svanbäck för att äntligen få se lilla Iza på söndag och kanske ett besök av fam Andersson imorn!

Ta´t lugnt i helgen!!
Barnfria Malin kunde inte hålla fingrana i styr ;-), "måste bara känna lite"!!
Nattvickning...

Erik och Ida hjälps åt att cykla..
Kramas!!

Gullunge!

Sluta läsa och lek med mig istället!!!
KRAMAS!!!



ÄTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0