Sega dagar...

Japp... har inte hänt mycket alls här...

Veckan började med att Ecke fick vara på dagis en dag, sen var det dags att bli sjuk igen... Och en här gången hängde både Petter och jag på...

Under tisdagen (Eckes enda dag m kompisarna) tog jag o Peppe först en tur med Malin o Johan på stan, efter det hämtades Erik och vi for bort till Eckes favvotjej, IdaPida och Maria. Dem blev helt överlyckliga över att se varandra, mycket bus o kramar blev det. Och Mammorna fick babbla av sig en stund! Tack för fikat "Mija"!

Onsdag blev bara hemma med feber för oss och igår tog vi faktiskt en sväng in till mormor fastän vi inte var helt ok.. Blev bjudna på lunch och fika, och Erik fick leka med alla spännande leksaker som "Momo o mosha" har:-)!
Tack Mammsen!

Idag händer det ingenting här hemma, förutom att Jon kommer hem med en lånad bil ikväll. Vi ska testa en V50 istället för V70:n och se om vi klarar oss med den istället.. Vi behöver ju faktiskt inte två riktigt stora bilar.
Vi är för övrigt jättenöjda med Pajeron, jag tar mig verkligen fram överallt och vi fick en glad överraskning i bränsleförbrukningen då den inte drar mer än Grandisen gjorde :-D!

Helgen blir ganska lugn, blir förmodligen en tripp till Ida igen men annars har vi inga planer alls...

See ya!


Min son är lite "skum"! Dålig humor eller hur? ;-) Skyller på min far, har ärvt den av honom ;-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0