Full Rulle!!

Mmmm som vanligt!


Har inga bilder just nu, så det får komma framöver men...

Igår var det student och världens bästa makes födelsedag!!! GRATTIS!!
Linnéa och Linus student rättare sagt och Jon fyllde 32 år!

Vi startade gårdagen med att skjutsa Ecke på dagis sen for jag, Jon o Peppe till mor o far för att assistera med diverse studentförberedelser.. Jag gjorde bland annat två tårtor till till studenterna utformade som studentmössor fyllda med olika sorters smaskig mousse :-)!

Vid tre åkte vi ned på stan för att ta emot dem och titta när de klämde ihop sig på bussflaken..
 Jon for o hämtade Ecke och tog med Petter så jag fick vara själv på staden (hade blivit jobbigt med dem där ändå).
Sen tillbaka till skönsmon för att ta emot gäster och fortsätta fixa maten.
Det blev en lång men trevlig dag och jag tror lillasyster m respektive kände sig nöjda!

Halv tio ramlade vi in hemma och kunde natta två trötta pojkar!
Sen blev det ett glas skumpa till jons ära och sen slappning framför en film...

Nu väntar jag på kinamat, måste ju fira att Jon har semester från idag! :-)

Som sagt bilder kommer..

Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Postat av: Sis

Tack kära syster för allt!:D <3

2010-06-12 @ 15:53:46
URL: http://babyells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0