Seg som vanligt...

Hej hopp!

Den här gången här jag inga bilder att lägga ut, då lillasyster "kidnappat" vår kamera! ;-)


Veckorna som gått har som vanligt varit i full gång... Jag förstår helt enkelt inte var tiden tar vägen....

En kort uppdatering för dem senaste dagarna...

Torsdag...
Då hade vi celebert besök! "Flickvännen" aka Ida var här och vi fick rå om henne alldeles själva hela dan då mamma Maria skulle ut och spela golf! Det var sååå kul, dem leker så himla bra och det är nog lättare att ha dem tillsammans än en och en tror jag ;-), då vet man ju iaf var man har dem!! Vet inte hur vi ska klara oss utan dem de närmsta tre veckorna... Ida ska ta med sin familj och åka till Thailand på söndag så Erik får titta på kort på henne ett tag!

I fredags var jag på bio m syster och såg Patrik 1,5... Jag kan inte sluta tänka på hur svårt det måste vart att spela in kärleksscenerna!! Innan det kom hela tjocka Lundströms familjen (mor, far, Pernilla, Wille) ut och käkade sushi med oss.

I lördags for vi hem till mormor och morfar och hjälpte dem laga lite god mat till middagen som dem skulle ha på kvällen med "njurundagänget" . Jag gjorde min räksoppa till förrätt och min vitchokladmousse m bär till efterrätt och sen hade mamma gjort "kreolskan" (gryta) till varmrätt! Efter det for vi hem och väntade på pappsen som jobbat hela dan och hade sen myskväll tillsammans!

Igår kom Peter och Jens ut och la halva taket mot framsidan! Åååh vad fint vårt hus blir!! TACK SÅ HEMSKT MYCKET!! Med sig hade dem En storasyster, en liten kusin och massor av gryta som mamma o pappa fick över. Så vi fick en fantstisk lunch! MUMS! Tack föräldrarna!! Sen tog syster och jag med barnen på en prom medan killarna jobbade!

Idag har vi vart på mamma/barn träff med "Alnösekten" ;-), den här veckan träffades vi hemma hos Marie och William. Marie hade gjort en otroligt god räk/fetaostpaj som jag hoppas att jag får receptet på! ;-)  Tack så mycket för god mat Marie och för en "som vanligt" trevlig dag tjejer!!

På Lördag ska vi åka till Paradisbadet med morfars jobb, vi blir ett rejält gäng så det blir nog en toppendag!

Ha det så bra så länge!!
Höres och synes!!

Kommentarer
Postat av: Louella

Alltså, det måste vara för att vi har så snälla barn som vi hinner sitta och uppdatera våra bloggar :-) Eller kanske för att vi är så fruktansvärt effektiva!!

2008-10-20 @ 15:25:24
URL: http://louellas.blogg.se/
Postat av: Moa-Maria Svanbäck

Hej kom på att jag aldrig lagt in någon kommentar. Jag är dock inne och läser lite nu och då, det är kul att läsa vad ni har för er. Vi ses väll en sväng imorn i alla fall. Vi kom på att vi kidnappat ert buzz spel länge nog. Tack för lånet i alla fall. Kram Moa

2008-10-28 @ 08:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0