Glad påsk!

Friska!! Jaaaa!!! Äntligen mår vi alla bra! Inge mer förkylningar här inte!!
Det höll i sig bra länge men nu så är vi tillbaka på banan!

Så vad har vi då hunnit med??

I Fredags kom först Maria o Ida på snabbvisit och sen var vi bjudna på middag till Stefan o Malin (o Filip såklart) så vi for dit och fick sååå himla god mat! Bla Pilgrimsmusslor m citrussallad!! Pojkarna lekte på ända till strax före tio, då vi helt enkelt var tvugna att fara hem innan Erik stupade ;-)! Tack för en trevlig kväll!!

På Lördagen kom Danne o Moa på besök, nu kan man ju äntligen släppa den bomben oxå.. Det kommer en liten kompis till "lillebror" i september!! :-)! Som vi har väntat! Grattis grattis! Vi hade iaf en jättetrevlig kväll med grillning och jag o Moa hann även med en bastning!

I söndags var vi till Jons syster Lotta då hennes man Lars fyllt år.. Erik fick leka lite med kusin Mattias och sen for jag o Ecke till mormor o morfar medans pappa Jon åkte på jobbet en liten stund!

Måndagen bjöd på något mycket efterlängtat, frisörbesök! Klippte av en bra bit och är riktigt blod igen. Erik fick "som vanligt" vara hos mormor! Tack för barnvakten mammsen!

Som vanligt kom mamma ut till ön på tisdagen och gick med Ecke på babysång, även jag följde med med kom med bil istället!

Igår var vi på "sektträff" hos Jenny o Liv och fick smaskig paj till lunch! Tackar! Barnen lekte på och för första gången på länge var hela gänget!! Efteråt följde Maria och Ida med hem, men dem två små sov sig igen mammornas fikastund! ;-)

Idag är vi bara hemma, Jon jobbar halvdag och jag lyckades såklart ramla i trappen igår så jag går som en kratta och bör nog ta det lite lugnt! Jon var där på en halv millisekund och hjälpte mig men lik för-b-nat så har jag en snyggt blå armbåge och ömma fogar idag! Men vad säger man är man bäst så är man! ;-) Eller som min far uttryckte det, "dig borde man binda fast i en rullstol" ;-)!

Ha en underbar påsk allesammans!

Bildtajm!
Ida o Erik beundrar utsikten!
1:a grillningen för iår!
Spike är ett riktigt bra ryggstöd!
Myser m pappa!
Ärvt pappas talanger tro??
Mmmm banan!

Kommentarer
Postat av: Sara WN

GLAD PåSK till er därute på Ön :)

Kram från släkten på andra sidan älven!

2009-04-10 @ 09:52:48
URL: http://sarawn.blogspot.com
Postat av: Louella

Hej Emma!

Blev ju orolig idag då jag hörde att du inte var på dejten och fortfarande har ont efter fallet.. Hur mår du? Hoppas du kryar på dig!!



Stor kram!

2009-04-14 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0