Sjukstuga...

Jaha då var det dax här oxå (igen)...

Jon har varit dålig i ett par dagar och jag har väl känt mig lite hängig oxå. Men nu är Erik febrig och Petter verkar vara upponer i magen. Jippie!

Skulle egentligen varit på dagis på morgonen och tittat på Ecke som tomte i deras Luciatåg, men nåt sånt blev det inte.
Babysångs avslutning var det egentligen oxå, men som sagt, nada..

Tur att jag har min nya dator iaf ;-)! Har under dagen lyckats bli en "TraderaJunkie"! Köpte 3 par byxor, 1 hoodjacka och en PoP tröja till Ecke för 120:- (inkl frakt). Inte särskilt dyrt och allt såg så fint ut!

Imorn ska Jon jobbfest (onm han är frisk dvs) så vi får ha lite mys bara jag o ♥killarna♥ i så fall!

Vi skickar ett stort GRATTIS på 2-års dagen till Eckes kompis William idag!!! Hoppas du har haft en mysig födelsedag!

Skrivs snart igen!

Bilder från veckorna, som utlovat!

"Vad gör du moster?"
 Anna o Ingrid var på besök och Ecke fick genast en favorit!
Jag provbakade en tårta med mousse i o sugarpaste på lördags, ska göra den på Eckes födelsedag!
Ritstund m flickvännen..


Kommentarer
Postat av: Louella

Hej! Vi saknade er imorse på luciastunden! Malte satt i mormors knä hela tiden och sa "Malte inte sjunga, Malte inte sjunga" Haha, vi måste nog träna mer inför nästa års firande ;-) Hoppas ni kryar på er! Och vilken fantastiskt fin tårta Emma!!! Kan man hyra dig som tårtbakerska kanske?! ;-)

2009-12-10 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0