Grattis älskling!

Idag fyller min underbara make 31! Grattis grattis!
Så ikväll blir det ett mindre tårtkalas m släkten!

Tyvärr så känner jag mig som världens sämsta hustru ;-) som inte ens hade köpt en present till honom :-( , men han förbjöd mig att åka ut och köra bil själv just nu så då får han helt enkelt vänta några dagar på presenten...

Imorse var vi på bvc och gjorde en 1½ års kontroll på lilleman och han är liten minnsan, åtminstonde viktmässigt.. Han vägde bara 11,7 kg men var hela 87 cm lång! Spruta fick han oxå, och var så duktig, grinade till en snabbis men sen var det bra!

Igår fick vi besök till middagen av Ida m föräldrar, vi vuxna mumsade på min hemlagade sushi och Erik och Ida lekte som bara den! Snacka om att Ecke blev till sig när hon kom!!! Dem hade verkligen saknat varandra och det blev många kramar...

Imorn har vi inte planerat nåt alls, får se hur mycket ork man har efter kvällen och sen har jag sovit sååå himla dåligt några nätter.. Inatt låg jag m ordentliga värkar i flera timmar men dem avtog på morgonen.. Alltså tjurigare unge får man leta efter ;-)!! Men på fredag ska vi till barnmorskan igen och då kommer vi få tid för övertidsutredning så vi får helt enkelt vänta på det...

See ya!

Puss!


Kommentarer
Postat av: sessan

stackare blir e aldrig nån bebbe där hemma:)

Håller alla tummar för er.

Kram Jenny

2009-06-10 @ 14:43:45
URL: http://www.rackarungen.bloggagratis.se
Postat av: Sara WN

Hälsa ett stort GRATTIS till min käre kusin!!

Kram!!

2009-06-10 @ 19:49:31
URL: http://sarawn.blogspot.com
Postat av: Louella

Hälsa grattis till maken!

Vi håller alla tummar vi har för att den lille ska komma snart!



Stor kram!

2009-06-10 @ 23:05:17
Postat av: Pernilla

Ja men tur det inte blidde på Pappas födelsedag heller! Vi ses till veckan då vi gratulerar "lilla" maken!



Åååh va lång "min lilla" Ecke blitt! Inte konstigt att Wille inte kommer i Eckes urväxta haha Wille är ju 10 cm kortare ;)



Kram kram & kämpa på/stå ut kära syster!

2009-06-11 @ 08:48:41
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0