Skämmes!!!

Ja nu får faktiskt både jag och maken skämmas ordentligt!

Vi satt i godan ro och åt frukost i förrgår morse då mamma ringde och sa Grattis! "Va?"- tänkte jag, har jag namnsdag eller vadå??? -"men ni firar ju bröllopsdag"!! Säger min kära mor då! Hehehe, hade vi TOLTALT glömt bort... :-) Snacka om att man är inne i barnträsket just nu då man inte ens kan komma när man gifte sig ;-), det är ju faktiskt bara tre år sedan!!!! Tyvärr blev det inte mycket fira då, men vi får ta det när "det lilla tjuriga" bestämt sig för att flytta ut i stora världen ;-)!

Igår kallade vi in förstärkning (Linnéa), så att vi kunde röja lite nere i källaren... Vi ska flytta ner sovrummet dit nu under sommaren, blir ju så vansinnigt varmt uppe. Hon var här ett antal timmar och tog hand om lillen, som nu börjat stödja på foten igen, så vi hann med en hel del! Tack för hjälpen Ninna! Vi kom äntligen iväg till china market igår oxå så det blev såklart hemgjord Sushi till lunch, MUMS!


Idag ska vi kanske ta en tur till Ikea och titta på nya sängar, våra är ju bara en sådär 20 år gamla ;-)! Vi får se vad dagen bjuder på! Kanske en tur till BB?? Fats jag gissar på att det inte blir så ;-) "lillebror" har tydligen inga tankar alls på att joina resten av familjen!


Hörs och syns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0