Trasiga familjen...

Hejsan svejsan!

Ja vi är nu trasiga till 50% i den här familjen, först jag som är som jag är (inge bebis men fortfarande ont som tusan). Sen opererades ju Spike igår och Jon hade frågat om det skulle bli mycket eftervård (pga vår situation så hade vi ju kunnat vänta nån v annars), men det skulle det inte vara.. NÄ JUST DET!!! Han kom hem med ett 15cm lång sår sytt med stora stygn som inte kunde läggas om utan skulle luftas men aktas för smuts mm, stackarn var alldeles groggy och hade så ont! Så det blev till att ringa farfar Bosse som kom och hämtade honom igår kväll(han får det lugnare där i några dagar)...

Och som om inte det var nog så trasslade Ecke in sig i dammsugarslangen igår kväll och gjorde illa sig så mycket att han inte kunde stödja på foten.. Vi for aldrig upp på akuten just då eftersom jag fick röra foten så den var nog inte bruten. Men imorse kunde han fortfarande inte stå så då ringde vi vårdcentralen och fick komma dit direkt och sen vidare upp på akutröntgen... Men som tur var är det nog "bara" en rejäl stukning. Så nu blir det bandage i några dagar så får vi se hur det går...

Så här är det fullt upp som vanligt! :-)

Vi var även till barnmorskan en sväng idag och "bebis" ligger väldigt djupt ned så det förklarar varför jag tror att jag ska gå sönder varje gång jag sätter mig ned.. Men idag gick iaf tiden ut så nu "borde" den ju faktiskt komma rätt snart! Vi får väl se!!

Nu ska jag placera mig i soffan och proppa i mig en massa onyttigheter!

See ya!!

Lite pics...

Prinsen och Prinsessan myser!!
Ska jag borsta dina tänder oxå pappa??
  Lunch i värmen..
 Snacka om lyx.. Bada i nya poolen OCH äta isglass!! :-)

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Skickar en riktig blöt puss o en stor kram till den skadade prinsen mamma hälsar till tjockisen oxå och förståss till stackars spike.

2009-06-02 @ 21:26:44
Postat av: Louella

Men vilken otur Erik har! Hoppas ni alla får vila upp er nu innan lill*n bestämmer sig för att komma..



Stora kramar från Louella & Malte

2009-06-03 @ 13:49:52
Postat av: Sis

Meeen... e de fam Lundström tro?!?! Krama mosters STORkille att han ska vila ordentligt hos farfar nu!

Och pussa på mosters lillkille & säg att han inte ska hjälpa pappa damsuga redan... han är för liten ler

O nu vill jag bli moster igen! SKYNDA SKYNDA lilla skrutt där inne!



Kram från ElStockholmo!

2009-06-03 @ 16:14:22
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0