En dag till..... (suck)

Man ska inte gnälla...Jag vet!!!

Men vi var till barnmorskan igår och jag fick en s.k hinnsvepnng.. Dvs dem försöker få igång alltihop men inte sjutton händer det nåt för det inte.. Det medförde bara att jag fått ännu mer förväkar och är ännu gnälligare! (Grattis Jon, vilken underbar hustru du har just nu) ;-)

Efter besöket hos barnmorskan lämnade vi Erik hos Helené och tog en tur till Ikea... Tänkte att det kanske hjälper på traven.. Väl där så handlar man alltid en massa saker som man inte behöver, men det blev faktiskt en hel del nyttiga grejor oxå :-)!
Jon åkte och hämtade EckePecke (Tack för hjälpen Helené) och jag for hem och tog emot IdaPida m mamma.. Maria behövde lite barnvakt så då fick skruttarna leka en stund!

Annars igår blev det inte så mycket gjort, Jon trodde att han skulle kunna fortsätta måla idag men det ser lite väl mulet ut så det får nog vänta!

Vi får helt enkelt se vad det blir idag, nu ska iaf sonen få sova en stund!

Jag får gnälla vidare imorn ;-) !

Ha det bäst allihop!

Klättrar upp i vagnen själv nu, lillapan vår!


Kommentarer
Postat av: Louella

Åh, din stackare.. Jag vet inte vad det är för fel, för vi har hållit tummarna jättehårt i över en vecka nu ;-) Nu måste "syster" komma snart!!!!

2009-05-21 @ 13:30:10
Postat av: Prillan

Hehe, kämpa på Jon ;) Äh, bra att vi sprider ut alla födelesdagsbarn ler



Snygg pyjamas han har min idol :)



Kram sis

2009-05-22 @ 11:15:19
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0