Utmanad..

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Blogg Syster Pernilla...


24 frågor som skall besvaras, och jag vill självklart anta utmaningen!


Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka vidare till 8 bloggare.


1. Vilken parfym använder du?

Light Blue, D&G

2. Dagens låt?

Spaceman - The Killers


3. Vad läser du just nu?

Det här såklart ;-)

4. Dagens höjdpunkt?

Kanske kan man få åka upp på BB ;-)


5. Vad skulle du vilja lära dig?

Köra motorcykel....

6. Vad var ditt senaste inköp?

Massor m onödiga grejor på Ikea.


7. Vad är ditt favoritdjur?

Hund & katt


8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

Kan ni inte gissa det så känner jag er inte ;-)


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

En Supersyster!

10. Vilken är din ögonfärg?

Blå


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Ta bort lite "stressEmma" kanske..


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?

Här hemma m mina pojkar!


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?

Att ni alltid finns där!


14. Vad är dina sommarplaner?

Vara hemma m familjen och bygga uteplats..

15. Vilket är ditt drömyrke?

Oj, jag skulle nog eg vilja vara kock, men det känns lite långt bort..

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

Mysbyxor :-)

17. Vad får dig att gråta?

Just nu nästan allt...

18. Nämn tre saker som får dig att le.

Erik, Jon och "little Britain"


19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

Att få leva länge och må bra och detsamma till min familj.. (Vet inte om det där räknas som tre??)

20. Vilka är dina favoritserier på tv?

Desperate Houswifes, Dexter & Lost


21. Vad har du på dig just nu?

Mysbyxor ;-) & mammatröja


22. Vilket är ditt favoritgodis?

Choklad


23. Vilken var den senaste filmen du såg?

Minns inte blir några i v nu ;-)

24. Lyckligaste dagen i ditt liv?
Hittils: Eriks födelse och vårt bröllop!


Passar nu frågorna vidare till:
Anna
Linnéa
Louella



Kan ju då även passa på att tillägga att det inte kommit nån bebbe och tacka syster Linnéa för barnvakten igår!!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Systern

Va duktig du är :) Kram

2009-05-28 @ 08:42:41
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Louella

Jahapp, nu fick man sig en utmaning också..

Jag som bara skulle kolla om lillasyster bestämt sig för att komma än ;-)

2009-05-28 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0