Bilder....

Ja eftersom jag varit lika duktig ;-) som vanligt på att uppdatera, så får det bli lite bilder den här gången oxå..
Kan ju försvara mig lite med att jag fakriskt haft en förkylning på besök bla..

Håll tillgodo så länge!!

Chokladpudding är sååå gott!!!
"Den här boken mamma!"
Babysittern funkar lika bra på "stora" som små killar ;-)!


Maria och Ida kom på middag och "titta på hockey" besök förra tisdagen...
Skål min lilla tjej!
Glass och hockey, kan det bli mycket bättre?
Maria får agera "mattant"! 
Japp, det kunde bli bättre!!

Skönt att veta att hoppgungan funkar på båda den med ;-)!
Puss på´re brorsan!

I fredags var syster o Wille på besök..
Moster matar..
Kusinerna delar verkligen på ALLT!


I söndags var vi med syster, Rasmus och Wille och badade...

Lånade lite bilder från syrran då vår kamera är för bökig att ta med... Bara en liten vink mamma o pappa ;-) Jag fyller ju snart "the big 3-0" ;-)


I måndags var vi barnvakt åt kusinen oxå...

Då KÖR VI!     
Vätskepaus!
"JA vi river ut ALLA leksaker!!!"   
DansaDansa!
Bits du om jag gör så här??
Jag kan nästan sitta!
Moster Ninna kom ut efter lunch för att assistera!

Så tack alla för dem senaste veckorna!

Idag kommer mor o far hem från Thailand så det ska bli spännade att höra hur dem har haft det!
Men vi får nog vänta tills imorn, för idag är jag inge vidare pigg och Ecke hade feber inatt så han är hemma idag..

Skriver snart igen!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Å vilka fina bilder på bustrollen :)



Supertack för hjälpen än en gång :)

(Båda mina sytrar)



PUSS / Sis

2009-11-19 @ 14:02:23
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder! Hoppas den ny klippta pojkvännen kryat på sig! Kram på er från ett regnigt Storhogna.

2009-11-21 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0