Full huggning!

Hellu alla glada!

Ännu en vecka har passerat och här har jag och mina små killar lyckats bli förkylda.. :-(

Inskolningen på dagis avslutades förra veckan och allt gick så himla bra, problemet med sovningen löste sig redan dagen efter och han sover nu så snällt så med kompisarna... :-)

Veckan har varit fylld med däckbygge och förberedelser inför namngivningen som vi ska ha på söndag. Så det har väl inte hänt så himla mycket förutom det men några höjdpunkter:



I torsdags, den 10:e september kom en liten prinsessa till världen!! Grattis Daniel och Moa! Nästan tre veckor tidigt kom hon, såååå himla kul att äntligen få köpa lite tjejkläder!!! Nu längtar vi till att få se henne!



På fredagen var vi bjudna till Stefan och Malin på middag.. Blev en jättetrevlig kväll med en massa god mat! Erik och Filip leker ju superbra tillsammans och EckePecke somnade till sist i vagnen så vi kunde stanna riktigt länge för en gångs skull! Tack för ännu en härlig kväll!

I söndags for Jon till gävle för att hämta hem en mycket efterlängtad badtunna! Vi har tyvärr inte kunnat inviga den än, idag ska den flyttas in på uteplatsen...

I måndags hade "flickvännen" Ida namnsdag, Grattis sötnos! Vi hade även äran att få en snabbvisit av henne och Maria.. Erik blev så glad så han bara studsade omkring! När dem åkt sprang han runt och ropad efter henne en bra stund!


Vill skicka ett stort tack till lillasyster Linnéa som varit här en hel del den sista veckan och hjälpt mig med killarna,
till svärfar Bosse som hjälpt till med byggandet och till mor och far för barnvakt och matlagning inför söndag mm...
Skulle vilja säga att nu kan ni ta det lugnt igen men nu kommer ju den stora helgen så....;-)

Imorgon kväll kommer även svärmor Agneta ner och hjälper mig, Jon åker till Sthlm på konferens tidigt på fredag och kommer inte hem förrän på lördag kväll så det skulle bli lite tungt att fixa allt själv.. På lördag dyker även det tunga artilleriet in, Linnéa,mamma, pappa och Pernilla står redo att hjälpa till så jag känner mig ganska lugn ändå! Både mamma och Pernilla håller på en del av maten så förberedelserna går framåt!

Soldäcket är iaf färdigt nu, en hel del jobb kvar men dt går att använda så nu hoppas vi på fint väder på söndag så att vi kan vara utomhus!

Nä nu är det väl dags att man är lite produtktiv medans Erik sover.. Skriver snart igen!

Bildtajm..


Snackar lite m farfar!

Snygg va!

  Våra prinsar!

Ecke "lagar mat" i sitt nya kök!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va söta mina små systersöner är - ALIAS "små Eckarna" :) Blir inte Petter en kopia av sin storebror så vet inte jag!



Kram Sis!

2009-09-17 @ 09:28:38
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Birgot

Hej EmmaPemma :) Grattis till ännu en sötpojk! Visste inte att ni fått en till förrän Linnea berättade det på "fejjan". Jag tänker på dig emellanåt och har nu "uppdaterat" mig genom att snoka igenom din blogg :)) Skulle det gå för sig ifall ni får oväntat besök någon gång? skulle vara skoj att ses, tycker jag. Stor kram till dig och dina killar!!! // Birgot från förr i tiden

2009-09-21 @ 21:28:23
URL: http://facebook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0