Jaaaa ja vet... igen :-)

Är såååååå dålig på det här...

Har varit ett par hektiska veckor med massor av skoj och förkylningar ;-)!

Just nu håller småkillarna på att kliva av ännu en förkylning och som det känns nu ikväll så kliver jag på den :-(

I övrigt har det parkerat en ny bil (inte sprillans men nyare iaf) på parkeringen hos fam Bergman... Den tidigare "skitbilen" dvs Grandis'en har blivit bytt mot en fin Mitsubishi Pajero Sport :-D!! Så nu tar jag mig defenitivt fram överallt och behöver inte oroa mig för att köra fast längre...

Sen har jag och Jon firat vår 11:e årsdag tillsammans och 8:e förlovningsdag... Inte illa, i juni är det även 4 år sedan vi gifte oss... Tiden har verkligen gått löjligt fort!!

Ska verkligen försöka skärpa mig med uppdateringarna framöver!
Håll tillgodo med lite pics så länge!!

See ya!

Trötta små efter en kul kväll med bad (med mycket badskum)!

Ninnanea kan ju det här ju!

  Gullunge!

  Mys m farmor!!

 Kusinbus...

 Jag har världens bästa städhjälp!!

Kissarna myyyyser!

 Härlig grilldag i solen!
 Lite lätt dimma över bron..
Spike njuter av utsikten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0