Blir aldrig friska tror jag...

Ecke har varit dålig i över en v så igår for vi till läkaren..
Bara att vänta, ett riktigt tjurigt virus var det, röd i halsen men som sagt bara att vänta ut det...

Medans vi fortsatte vänta under gårdagen så blev jag oxå attackerad av viruset och nu har jag oxå feber, röda rinniga ögon och en knallröd näsa mm :-/.

Så den här v har inte varit särskilt livfull, det som är värt att nämnas är väl att jag , mina systrar och pappsen var och såg sista Timråmatchen innan OS i måndags... Det var en försenad farsdagspresent från oss, först gjorde jag sushi och sen for vi ut till eon-arena... Var en vansinnigt tråkig match, vi systrar satt och svor och hade oss och pappsen satt med bluetooth och lyssnade på dem andra matcherna :-)!

Som sagt annars har inte veckan gett så mycket, bara varit hemma och kurerat oss, jag hoppas att jag har mer att skriva nästa gång..

Kan ju säga en sak till iaf, OJ vad skönt det var då Petter låg snällt och stilla på golvet ;-)! Nu är han överallt samtidigt, Spikes vattenskål är en favorit.

Nu hoppas vi att vi blir pigga till helgen, på lördag ska vi till faster Lotta m fam och fira henne (hon fyller år imorn, Grattis i förskott) och på söndag är tanken att kusin Wille ska komma hit men nu var dem sjuka även där så vi får se vad som händer!

Ha det så länge...

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på er nu för vi vill leka med er!!!

Du måste bli fit for fight till nästa lördag när vi ska göra stan!!! många kramar från Maria o Ida

2010-02-11 @ 18:06:30
Postat av: Louella

Usch då! Hoppas att ni kryar på er! Kram!

2010-02-11 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0