Feber...

Jaha då var Ecke sjuk igen....

Hämtade honom på dagis igår och märkte direkt att han inte verkade ok, mycket riktigt väl hemma så var det feber som gällde...
Så idag tar vi det lugnt och Ecke ligger nedbäddad i saccosäcken m saft! :-)

Igår kom mamma på besök och hade med sig lunch, Tack så mycket! Hon stannade så att jag slapp dra med mig Petter till dagis. Är en aningens knöligt att släpa på två små fram o tillbaka hela tiden :-)!
Resten av dagen blev som sagt lugn då Ecke blev sämre under kvällen... Jag hann dock med en lång skön prommis med Spiken! Var så himla skönt att komma ut och få känna lugnet en liten stund...

I måndags fick vi middags besök av fam Svanbäck. Efter maten tog jag o Moa en promenad och var nog ute i närmre två timmar, så himla skönt! Killarna fick vara hemma med kidsen, oc vi trodde att alla skulle sova när vi kom hem, men icke! Petter sprang runt i gåstolen och Iza satt i pappa Daniels knä.. Därefter blev det hemgång för gästerna och lite film för oss..(Brüno, vilken sjuk film!) 

Tror att mitt nya liv gett lite effekt nu iaf, några kilon har ramlat av så det känns verkligen som om jag är på rätt spår! Känns Grrreat!

Nä nu ska jag prova ge Ecke nåt att äta igen (han vill helst inte ha nåt alls) innan han ska få vila en stund..

Höres o synes!!


Fam Svanbäck med inlånad Petter...
 Wow! Hur kul va inte det här?!
Mår inge bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0