Dagen efter...

Japp det var igår det!!!

Vilken otroligt kul kväll vi hade i förrgår!!! Allt blev bara toppen helt enkelt!
AfterSki tema Rocks!!!

Mor o Far
kom och hämtade killarna vid lunch och sen var det bara att slita järnet..

Kvällen startade kl 18 med en god kall vargtass i våra hemgjorda isglas :-)
Efter det skickade vi ut gästerna på en liten "tipsrunda" om mig och sen fick dem varm choklad med valfri smaskig likör el liknande, punsch är min favvo!

Sedan grillade vi hamurgare med massor av tillbehör och satt alla ute och smaskade och sörplade :-)
Jag blev utsatt för lite bus under kvällen, bla så fick jag av Pernilla och Anna en vacker skoteroverall i typ strl jättejättestor, schyssta sametofflor, arbetshandskar, rävmössa och en snygg reflexväst med texten "Tant 30"
:-)! Jag fick även visa mina snowboard färdigheter, (vilka inte finns längre) innan vi gick in..

Inne startade den riktiga underhållningen.... Patrik och hans band(syster Hanna och kompis Hasse) var snälla nog att komma och spela för oss kvällen lång! Om dem var bra? Du dem slog alla rekord, sååååå himla bra! Kvällens snackis! Tack än en gång för att ni kom!!! Kan inte lägga ut deras namn då jag inte fick nåt rakt svar på vad det var än ;-)...

Vi åt såklart tårta och så blev det lite tävling för mig.. AnnaPanna hade ordanat så jag skulle tävla mot några gäster.. Vann alla grenar utom en, då tävlade jag mot Jon i att äta godis, konstigt att jag förlorade va? ;-)  Jag fick sjunga oxå.. Louella hade grävt lite i arkiven och hittat att jag var ett galet GreenDay fan när jag var fjortis så "Basket Case" blev det :-)!

Efter ett tag började folk turas om att simma i tunnan och några (Markus & Sara, Anna & Pär m fl) svängde sina lurviga till musiken! Rättade lite svar efter tipsrundan och min personliga "stalker" blev Louella ;-)... Lite singstar hann vi med oxå...

Presenter?? Ja det vill jag lova, jag o min make ska få åka upp på södra och spa'a, äta och sova! Lääängtar! Sen fick jag presentkort på Mezoyo, mums! Och mina kära "sektmedlemmar" ska ta ut mig på en helkväll!! Så bara toppengrejer med andra ord! Stort TACK till er alla!!!

Blev en riktigt sen kväll för dem flesta och jag o syster klev inte upp ur badet förrän vid fyra-tiden...

Igår morse vaknade jag 9,30 och var tokpigg... Såklart när man för en gångs skull hade barnvakt till båda. Syster (och svåger som sov över) var lika pigg hon, så hon hade börjat röja lite..

Vid tvåtiden kom mamma o pappa med pluttarna, som hade varit jättesnälla, som tur var :-)! Stort Tack för att dem fick vara med er! Sen hände inte så mycket mer igår, även om jag mådde riktigt bra så var man ju ganska trött ;-)!

Så jag avslutar med ännu ett stort Tack till er alla! Ett extra Tack till Pernilla som hjälpte till både före, under och efter festen!

Här kommer en snygg bildkavalkad från kvällen...

    
   
    
   
   
    

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Systra´Di

Tack för en SKITKUL kväll (rent ut sagt)... Å är man kvar/uppe så sent so vi var, så är ju betyget gott ;)



Kram Systra´Di - om man nu får kalla sig det efter att jag inte hade så bra koll på "onödiga-vetande-tipsrundan" om dig ?!?! Grattis Loella ;)

2010-01-18 @ 11:13:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Tack för en trevlig kväll ,synd bara att jag måste åka hem så tidigt o kurera mig. Vad blev mitt resultat i tävlingen, försökte göra mitt bästa......



Kram på dig tanten, vi fortsätter o firar den 30:e.....

2010-01-18 @ 21:51:45
Postat av: Louella

Tack för att vi fick komma på världens bästa trettioårsfest!!

2010-01-19 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0