Helt slut!

Ja efter den här snödagen är kanske inte det så konstigt...

Blev lite förvänad imorse att det inte kommit nån snö alls så jag körde glatt iväg till dagis. Väl där började snön sakta falla....
Hemma igen, nu föll snön fort och innan det var dax att hämta Ecke så blev det lite skottning..
Blev ingen kul bilfärd till dagis iaf, förb....de, j..la skitbil! Trodde vi hade gjort ett ganska bra bilköp, och visst på sommaren är den bra(bilen i fråga är Mitsubishin såklart) men på vintern är den INTE rolig! Plus att vindrutetorkarna är helt slut så jag såg NADA...

När jag kom fram till backen vid dagis stod en bil fast så halvvägs uppe fick jag kliva ur och öppna bakluckan för att se nåt när jag backade ner igen. Sen for jag två gator bort till Louella för att parkera där istället, och hon var hemma så hon tog gladeligen hand om Petter oxå medans jag plumsade bort till dagis! Stort Tack Louella, "your'e a lifesaver"!!
Sen var det ju det att ta sig hem igen oxå... Fick köra med öppna vindrutor så jag kunde titta ut ibland och se att jag var på "rätt spår" :-)!

Jon jobbade över så när han kom hem vid åtta drog jag på mig täckbyxorna och ut i snön igen! Rasar inte kilona av mig nu så.... (har verkligen lagt i 5:an nu när det gäller just det)

Igår kom Moa och lilla Iza hit och vi käkade sushi  (som hon bjuppade på) och tog en härlig promenad! Tack stumpan!

Nu när småttlingarna har somnat så kanske man kan unna sig en dusch iaf ;-)

See ya!!



Kommentarer
Postat av: Louella

Som sagt, vi tyckte bara att det var kul att få låna Petter (eller sötnosen som Malte kallade honom). Men nästa gång får ni komma in och stanna längre så grabbarna kan leka! :-)

2010-01-29 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0