Skulle tydligen fylla i det här...

Lillasyster ville ha lite info om mig ;-)....


Namn: Emma Birgitta Bergman (fd Lundström)
Kallas för: Emma (av Jon - Puupan)
Stjärntecken: Stenbock
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 1.80
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond el nåt;-)
Fräknar: Inte vad jag vet...
Motto: Vadå motto.. Har inte tid med sånt!! ;-)
Kär? Ä väl klart ja ä!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Näää trivs så himla bra på Ön!
Tycker du att du är attraktiv? Ordentligt fixad så, visst nån gång!
Dricker du? Hahaha, skämtar ni?
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Dove funkar bäst...
Vilken parfym använder du? Issey Miyake
Vad är du rädd för? Mista de jag älskar!
Gillar du att tvätta? Ja, jag gör det Ninna :-)
Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gör!! (för att hålla med lillasyster)

Senaste…

Filmen du hyrde? Nån dålig iaf...
Filmen du köpte? Henrik Schyfferts - The 90´s ett försvarstal! Hur kul som helst!
Låten du hörde: Queen - we will rock you
Låten du laddade ner? .......Spotify
Personen du ringde? Jon
Personen som ringde dig? Mammsen...
TV-program du såg? Seinfeld
Person du tänkte på? Lär väl varit en son kanske??

Favorit…

Låt: Just nu, BEP - I gotta feeling
Sak att göra: Njuta av livet och dem omkring mig!
Sport: Hockey!!!
Dryck: Rött vin!
Kläder: Mina nya baggys:-)
Film: Gudfadern triologin är svår att slå..
Bil: Diabolo
Serie: DEXTER


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, vilken tjej har inte gjort det?
Gråtit över en flicka? Ja, pga vänskapsbekymmer.
Ljugit för någon? Absolut, skriver jag inte det så ljuger jag för mig själv!
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Nej!
Träffat någon från internet IRL? Si si

Antal...

Gånger ditt hjärta brustit? En... En Vän som tragiskt lämnade mig (och jordelivet)
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet om ett...
Tjejer du kysst? Inte kysst, men pussat
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ en :-)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några...

Senaste…

Boken du läste? Jane Fonda - Mitt liv så här långt..
Personen du fick e-mail av? En säljare på Tradera ;-)
Personen du fick brev av? Sundsvalls kommun (dagisavgift)
Personen du fick sms av? Moa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Juldagen
Saken du köpte? Nämde jag mina nya BaggyJeans ;-)
Vad har du gjort idag? Vaknat, gjort iordning barnen, matat dem och ätit frukost.
Brukar du svära mycket? Ja, tyvärr...
När stiger du upp på morgonen? När mina söner vill..
Vad har du på dig? Mysbyxor
Vad ska du göra ikväll? Förbereda inför morgondagen..
Vad är du allergisk mot? Elaka människor!!!
Var har du ont? Ingenstans!!
Använder du hårspray? När jag ska göra mig "vacker" :-)
Kan du stå på händer? Hahahahahahahaha Vad tror ni???

Håkan Hellström eller The Ark? Kanske nåt helt annat???
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Absolut! har ju två små söta pojkar som leker här inne.
Var du glad igår? Ja, inte ofta man inte är det..
Vad dansar du till? Introt till Händige Manny, gills det?
Stockholm är… ? Låååååångt borta
Göteborg är… ? Ännu längre bort
Kan du sjunga? Ja men inte bra, barn flyr när jag börjar kraxa
Spaghetti eller makaroner? BÅDA... Pastamonstret, det är jag det!
Land du vill besöka? Dem flesta, iaf de med riktiga toaletter och varmvatten... :-)


Så nu skickar jag denna vidare till alla er andra med blogg...

HA DE!!


Kommentarer
Postat av: Louella

Perfekt, nu kan jag läsa på mer till nästa frågetävling om dig Emma ;-)

Tack för en toppenfest igår! Lite bilder finns på min blogg :-)

2010-01-17 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0