Nybörjare!

Hej hej!

Så nu börjar jag oxå att blogga...
Känns som att det var på tiden ;-)

Ska försöka underhålla den här bloggen ordentligt så välkommen och kika in då o då!

Erik är nu 3 ½ månad gammal, äntligen börjar man få lite tid för sig själv igen.. Han sover hela nätterna och är mestadels glad på dagarna så vi är riktigt bortskämda (ta i trä)!! Tyvärr har min rygg lagt av så jag klarar inte av att lyfta honom så Jon är pappaledig ett par veckor tills jag blir bättre.


Idag har vi vart och shoppat lite till huset, och tagit en sväng till syster/moster Pernilla som bara blir tjockare och tjockare. Nu får den lilla krabaten komma ut så vi får köpa lite söta kläder ;-). Erik fick ett par urgulliga skor med sverigemönster av moster! Sedan skulle vi åka förbi mormor oxå men där var det ingen hemma... Så då blev det hemfärd.


image1
Här är vi alldeles nybadad!

Så det får bli allt för idag..

See ya!!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

Ahh vilken bra ide=) då får man se sötnosen hur han växer;) har satt de fina tack kortet på bästa platsen i köket, så nu ser ja han varje dag;)

Hoppas du får ordning på ryggen gumman!!
Stor kram till hela familjen å zoot så klart;)

2008-04-10 @ 23:05:56
Postat av: Prillan

Nämen kors i taket :) Börjar du blogga å :) Va roligt!!! Få se & höra mer om hur han mår världens bästa Erik :)

KUL!!!

Kramis SysterYster

2008-04-11 @ 08:16:49
Postat av: Terhi

Hej på dig Emma!
Vad kul att kunna se er på nätet! Mest kanske på Erik, vad fin han är, svårt att se vem han är mest lik men med tiden kanske.......Hoppas att det kommer massor av bilder av Erik. Vi syns väl snart när Prillan har knäkts sig! Hälsa till pappa-konstnären.
Kolla gärna på min blogg (vilket är inte uppdaterat värst ofta men jag ska bli bättre).
Terhi

2008-04-11 @ 22:47:40
Postat av: Anna Lindgren

eeeeyh uppdatering tack;)

2008-04-12 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0