Sushi!!!!

Hej hopp!

Idag har jag gjort sushi till ett helt kompani tror jag :-)!  Maria Och Kent skulle komma hit med lilla Ida och äta lite till lunch så jag tänkte att "det är lika bra att jag gör ordentligt"! Nog blev det tillräckligt alltid...
Pernilla har fått till middag och mamma, pappa och Linnéa med ;-)

Det blev iaf en väldigt god och trevlig lunch, Ida och Erik skötte sig utmärkt och föräldrarna med ;-) !
image5

Ida och Erik på bra humör!!


Efter det for vi iväg och införskaffade en födelsdagspresent till Linnéa, hon fyller 18 tisdag.. Osså var vi och lämnade gamla bilbarnstolen till Pernilla. Vi har fått låna den av Thomas och Madde  !TACK!  och nu ska den vidare till kommande kusinen.

Nu kommer mor och far för att äta en GOOOD middag!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Å vilka sötisar :) Jag tackar o bockar för Sushin som var SUPERGOD! Det blir blidde faktiskt ngt mellan Lunch & Middag för jag kunde bara inte hålla mig från att provsmaka ;)
Jag & Pet tackar Thomas & Madde så mkt för att vi får köpa bilstolen till ett så överkomligt pris :)

Kram Syster

2008-04-13 @ 12:47:47
Postat av: Anna Lindgren

ojoj vilka sötnosar!!!
aaah din sushi är kalas go!!!
stoor kram

2008-04-14 @ 10:22:36
Postat av: Idas Mamma

Ja du hade verkligen gjort GOD o MYCKET sushi väldigt imponerad!!! Tack tack

2008-04-15 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0