Mer sommar...

Vilka härliga dagar vi har haft!


 I måndags for jag med hela min "originalfamilj" (dvs, Mor, Far, Pernilla & Linnéa) till stugan, vi tog även med oss två små ättlingar (Erik & Wille) för att spendera två dagar därute! När fadern kom efter jobbet så tog vi en prom till skatan där föräldrarna bjöd på trerätters! MUMS! Tack så väldans mycket mor o far!!! Vi hade så himla trevligt och det fortsatte när vi kom tillbaka till stugan, vi tog fram mer mums som jag o storasyster köpt med oss och spelade retro hela kvällen lång, längesedan jag skrattat så mycket som den kvällen! Dagen därpå tog vi systrar en prom till skatan och handla gotta till lunch, medans mor fixade resten i stugan... Sen skulle vi ut på en shoppingrunda till en massa "småbutiker", men nej, allt var stängt, får bli en annan dag! Summa sumarum blev ett par såååå härliga dagar, Tack min underbara familj!

  
                                                      
 
Igår kväll kom Jon hem efter ha vart i sthlm med  jobbet, snacka om att ha fått "Erikabstinens" på tvådagar ;-)! Det hade inte alls vart någe kul att sova helt själv på ett tråkigt hotellrum! Tur att vi var i stugan så att vi inte behövde känna så iaf!

Idag har vi haft storstädning här hemma, som tur var kom Helené förbi en sväng så att vi fick en välbehövlig kaffepaus mitt i allt! ;-) Och nu alldeles nyss gick Stefan, Malin och Filip hem efter att ha vart här och ätit middag och haft en väldigt trevlig kväll!!

Imorn bli det prommis med mammorna och sedan besök av mina föräldrar och deras bekanta!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0