Äntligen!!!

Jag är äntligen moster igen!! Ikväll kom det en liten kompis till Erik, en liten kille! Åhh vad vi har längtat! Imorn bär det av ner på stan för att inhandla ytterligare presenter till pluppen! GRATTIS SYSTER OCH SVÅGER!

I Lördags började Erik att rulla ordentliigt, märks att han tycker att det är riktigt kul att kunna röra sig lite mer.
En annan händelse var att min kära make halvt om halvt lyckades skära tummen av sig! Han hade köpt nya knivar och slant när han höll på med en tröskel, så eftermiddagen fick vi tillbringa på akuten. Fyra stygn blev det...

Igår kom svärfar hit och hjälpte till med dörrarna som Jon renoverat, jag småfixade med det jag orkar och kan vilket tyvärr inte blir så mycket, suck!

Nu har alldeles nyss Stefan, Malin och Filip gått hem efter att ha varit här och ätit middag, vi hade en jättemysig kväll tillsammans. Filip hade fått en ny sparkcyckel som var sååå rolig, han har blivit så otroligt stor, och det är jättesvårt att tänka sig att Erik kommer vara så om bara ett par år...
Annars har den här dagen vart helt normal, fick veta vid lunch att  syster var på g med knodden så man har bara gått och väntat på samtalet!

Nä nu ligger lillen och babblar i sovrummet, vill inte somna alls.. Så det är väl bästa att gå dit och natta lite!
image11
Mina pojkar i vårsolen!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Terhi

Visst är det härligt, äntligen har en prins kommit till världen! Grattis Moster!

//Terhi

P.S Nu får jag även träffa Erik, har ju inte haft tillfälle för det.

2008-05-12 @ 22:55:06
Postat av: Prillan

Man tackar så mycket!

Kram från en stolt syster :)

2008-05-16 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0