Duktig storkille!

Hej hopp!

Inatt har Erik sovit första natten i sitt eget rum! Gick jättebra och han sov såå gott! Kan tilläggas att det gjorde även föräldrarna ;-)!

Igår var vi och tog andra vaccinationen på Erik, han var sååå duktig! Grinade till när dem tog sprutorna och sedan blev han glad igen! Vi passade på att väga honom oxå, det är en stooor kille nu, 8,5 kg och 68 cm lång! Men bara lite över kurvan! Sen var det bara att åka hem och städa, vi gjorde en delvärdering på huset idag så det har vart en hel del pyssel inför det ;-)! 
Mamma och Pappa kom hit och klippte gräset och var barnvakt, det var MYCKET uppskattat!!! TACK så hemskt mycket!!! Osså fick jag blodbröd och fläsk! Mums! Jon tycker verkligen inte om det så jag får njuta alldeles själv!

Annars har veckan vart lugn, jag är lite förkyld och har ganska ont just nu så det händer inte så mycket...

I helgen får man ju fira sin första morsdag oxå! Då kommer mor o far, Nea och kanske storasyster m familj hit och käkar tårta! Och innan det kommer fam Andersson på besök och käkar lunch! Äntligen får jag kramas på lille Lukas

Har inte så mycket mer att skriva nu så vi höres och synes!!

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0