Oj och Aj!

Oj vilken händig man jag har :-)! Han kämpar på som bara den med renoveringen och får även springa som en dåre så fort jag behöver hjälp med Erik (vilket är mest hela tiden).. Igår hade jag en riktigt ond dag och tog mig knappt ur sängen så då fick han jobba.... :-)! Tack min underbara man för att du finns!
Tyvärr blev det ingen dejt med min goa Lukas och Madde eftersom jag var totalt paj och inte kunde jag åka och hälsa på Malin som fyllde år heller, Grattis gumman! Så nu har man lite att ta igen...

Hjälp vad det är skönt att det händer lite här hemma, man blir ju så himla less på att leva i ett evigt slipdammsmoln!
Nu är snart övervåningen helt klar, vi väntar så klart på dem förb---ade två sista fönsterna som aldrig verkar komma (har ju bara gått ett år sen vi beställde dem nu), men förutom det så närmar vi oss.. Skönt!

Vi var förbi världens sötaste kusin en snabbis idag med lite kläder, han är ju bara sååå söt.. Man vill ju bara äta upp honom ;-)!
Tänk vilket liv det kommer vara om ett par år med två små vildingar i familjen! ;-)
Innan det var vi hem till mormor och morfar och gick en promenad med mormor i kylan, snacka om att det blev höst fort iår!

Nä nu ska jag fika och sedan natta, håller tummarna för att jag kommer upp imorn oxå! ;-)

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0