Keeping up the good work...

Jajamensan! Här fortsätter man vara duktig med uppdateringarna... :-)


Ja det blev en sväng till Matfors i fredags för att hälsa på våra gamla grannar Stefan och Viktoria. Vi fick en trevlig kväll med god mat.. Barnen lekte superbra ihop och Erik somnade så gott i bilen på vägen hem..

I lördags blev det att dona på hemma och på kvällen kom Linnéa och Linus hit och käkade middag med oss. Vi har tagit bort alla buskar vid uteplatsen och är nu på god väg mot ett stort fint utedäck!!

Söndagen blev oxå en "donar dag" och den kvällen fick vi besök av den Pernilla, Peter och Wille! Mysigt för kusinerna att träffas och leka lite! Syster hade varit snäll nog och lekt "personalshopper" åt Petter när hon var i Sthlm förra veckan så hon hade med sig superfina kläder från Esprit till honom som han kan ha på namngivningen om några veckor.
Ska bli spännande att se vad hon hittat den här veckan då det var dags att hitta nåt åt Ecke! :-) Tack för hjälpen systeryster!

6 kg och 59 cm lång! Nä det är ingen liten kille man har fick jag klart för mig i måndags på vägningen! Men han var fin och proportionelig och låg på den övre kurvan på allt. Efter lunch kom Jenny med Oliver och Elliott på besök.. Erik och Oliver hade så kul så och det blev bestämt med en till dejt dagen därpå...



Vill passa på att skicka mina tankar till en vän som har det väldigt jobbigt just nu!
Jag finns här för dig och de dina!
                                                                                             


Som sagt så blev det en lekdejt även igår och killarna körde på i hundra knyck och lugnade inte ner sig förrän det var sovdags för Ecke... Jenny och jag hade fullt upp med alla fyra småpojkarna och funderade på vad sjutton man gjorde innan man fick barn.?. ;-)
På kvällen tog jag och Jenny en välbehövd promenad och ska verkligen försöka göra en vana av detta för åh vad skönt det var att få komma ut utan barn en liten stund! Så klart att det är underbart med ♥barnen♥ men man behöver en liten andningspaus ibland ;-)!

Idag har mamma varit här och tagit hand om båda småttingarna medans jag varit på mvc en sväng. Tack för hjälpen mammsen! Efter lunchen kom Helené hit och tog promenad med mig och killarna.. Och nu ikväll har mor och far varit här på snabbvisit!


Imorgon kommer Anna och Ingrid på besök och sen ska vi till syrran och äta kräftor med dem och fam Sjöholm! Längtar verkligen till det, ska bli sååå gott med kräftor!!

Nu ska jag ta en dusch med min minsta prins och sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på bättre sömn än natten till idag... Två gnälliga pojkar hela natten *pust* det känns på att ha två små barn ibland ;-)! Tur att dem är så söta och goa ändå!!!

Ha´de!!

Ska börjas i tid med bilintresset!!

Hjälper pappa att röja!

Buskusinerna i full action...

Kan det lysa mer go-bus om Wille??

Jenny kan det där med att göra flera saker samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja nu chockerar du allt... va roligt att du sköter din blogg ler Ska försöka bättra mig ja me... göra en update ida kanske?! ler



Hoppas du gillar EckePeckes kläder oxo från "personal shoppern" ;)



Sänder oxo en tanke till din vän...



Kram Sis

2009-08-27 @ 09:42:18
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Louella

Imponerande takt med uppdateringarna, kanske Erik & Petter ger dig för mycket ledig tid?! ;-)



Skickar all kärlek till vår vän!

2009-08-27 @ 19:58:29
Postat av: Pernilla

Hmm... nu var det ett tag sen - HALLÅÅÅ?! ;)



Sis

2009-09-04 @ 16:20:38
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0